MalFri

Middelalder inspireret ase bryllup

38 indlæg i dette emne

Som overskriften siger skal vi have et noget anderledes bryllup.

Min H2B er ase troende, altså han tror på de nordiske guder og vores vielse skal udføres af en gode (en ase præst) og derfor faldt valget af tema meget naturligt: Viking/middelalder.

Vi har valgt det bedste fra tre tidsaldre, vikingetiden, middelalderen og idag.

Vi har et lille budget på omkring 15.000 kr. så meget er DIY projekter. Men budgettet har også betydet at ikke alt er som vi gerne ville have haft det hvis penge var ligegyldigt.

Hele vores bryllup skal holdes på en skole midt i Aarhus by (Samsøgadesskole), da min mor kunne låne skolen gratis.

Selve vielsen skal foregå i en lille have der er på skolen.

Vores tøj er syet til os af Horsens produktionsskole som er specieliseret i middelaldertøj.

Jeg er sikker på jeg har glemt noget så hvis i gerne vil vide mere så sig endelig til

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Yay endeligt ku jeg få lov at se dine planer samlet ! :cheerleader3: Sikke mange fine ting i har, er sikker på det nok skal blive en fantastisk dag :loveshower:

Forresten er jeres ringe vildt flotte, hvor har i købt dem henne og hvad kostede de? Jeg synes det har været svært at finde nogen vi godt ville have til den rigtige pris

0

Del dette indlæg

Yay endeligt ku jeg få lov at se dine planer samlet ! :cheerleader3: Sikke mange fine ting i har, er sikker på det nok skal blive en fantastisk dag :loveshower:

Forresten er jeres ringe vildt flotte, hvor har i købt dem henne og hvad kostede de? Jeg synes det har været svært at finde nogen vi godt ville have til den rigtige pris

De er købt på en svensk hjemmeside, historiska fynd. De er i bronze og vi gav ca 100 kr.

Han laver kun smykker i bronze og hvis man vil betale ekstra i sølv

0

Del dette indlæg

Nej hvor er det et fint tema og meget gennemført trods jeres sparsomme budget - det lyder jo til at blive en fest helt I jeres ånd også. :biggrin:

Nu kan jeg ikke lade være at tænke, når man holder tema-bryllup, som Jeres, skal gæsterne så også komme i tøj efter temaet?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer