Sign in to follow this  
Followers 0
Amhvas

Mave i kjolen....

30 posts in this topic

Hej Alle!

Tusind tak for jeres svar - jeg har nu fået kontakt til Louise Vibe og fået lov til at se billeder af hende i kjolen. Jeg er mere rolig, og tror nok det skal lade sig gøre.

Sejlerbruden: jeg vil MEGET gerne have en uddybning og billeder når du får tid :)

Knus

0

Annonce ♥

Hej Alle!

Tusind tak for jeres svar - jeg har nu fået kontakt til Louise Vibe og fået lov til at se billeder af hende i kjolen. Jeg er mere rolig, og tror nok det skal lade sig gøre.

Sejlerbruden: jeg vil MEGET gerne have en uddybning og billeder når du får tid :)

Knus

Hej,

Jeg har lavet en lille billedspam her

Håber at du finder en løsning :-)

0

Ellers må man jo ty til nødløsningen :blink:post-54804-0-72748300-1340186425.jpgpost-54804-0-22989700-1340186441.jpg

Ej spøg til side, det er så smukt med gravid brud, fx:

post-54804-0-35453000-1340186597.jpg

post-54804-0-41495600-1340186621.jpg

post-54804-0-49313800-1340186643.jpg

Et STORT tillykke med graviditeten :heart:

1

Ja - nu har vi så ventet på at jeg skulle blive gravid i 21 mdr. Vi var lige begyndt i udredning og jeg skulle have målt æg næste cyklus. Vi havde besluttet at vi godt lige kunne vente de sidste par måneder til efter bryllup med at starte behandlingen op, så jeg ikke skulle være gravid når vi skal giftes til oktober, og så jeg ikke skal på barsel 3 mdr. før jeg er færdig med min uddannelse. Hvad sker der så? Vi laver skam en økobaby... UPS!! Nu har jeg jo købt (læs: fået af moar) KJOLEN!! Og nu er jeg bare bange for at jeg ikke kommer til at kunne være i den... Kan man sy alle kjoler om så der er plads til en 4 mdr. mave? Åh, jeg er så splittet... er selvfølgelig super glad for at baby endelig har valgt at komme til os, men samtidig er der bare rigtig mange tanker der flyver rundt i mit hoved.

P.S. Er der nogle der læser med, som mener at kende mig, så venligst hold tæt - vi har ikke fortalt det til nogen endnu, da jeg jo er meget kort henne (kan man være det?)

Tillykke!! Hvor er det bare fedt!! Jubiii.... Og så fedt at skulle giftes med baby i maven!!!!

Altså - det er jo meget forskelligt hvordan man ser ud i 4. mdr. af sin graviditet. Mange førstegangsgravide bliver jo først sent store - hvilken model er kjolen, og hvor har du købt den. Der hvor jeg købte min (Panayotis) kan man frit ombytte kjolen til en anden hvis man har "skiftet form" til 1 prøvning - måske har de også sådan en ordning der hvor du har købt din?

0

Annonce ♥

Jeg har aftalt med min mor at vi tager i Lilly i morgen og forhører os hvilke muligheder jeg har - så må vi se hvad de siger :)

0