Fuglebek

L&S 10.05.2014 Prøveopsætning

565 indlæg i dette emne

Velkommen til vores (læs: min) planlægningstråd. :c166:



Jeg håber at denne tråd vil skabe et OVERBLIK over min planlægning – og på den måde gøre det overskueligt for alle jeg fantastisk Zillaér der kommer forbi. :biggrin: og ikke mindst mig selv :biggrin:

Lidt om os:
H2B og jeg mødte hinanden for lidt over 2 år siden.. og nu skal vi giftes! :loveshower: :loveshower:
Jeg er 31 og uddannet sygeplejerske, men er ved at søge nye udfordringer. H2B er 38 og civil-ansat ved forsvaret og er i perioder i Afghanistan. (H2B har fået nyt job i 2013 og arbejde inden for offshore) Vi bor i et idyllisk hus sammen med vores dalmatiner – Thea på snart 4 år.
Til marts 2013 venter vi vores første barn - en lille prinsesse
:loveshower: :loveshower: Karoline kom til verden d 12.02.2013
H2B endnu ikke har været på knæ .. SÅ VENTER SPÆNDT ​- men datoen er fastsat og planlægningen er begyndt, så jeg kan få luftet mine tanker og idéer.

EDIT: Den 12.02.2014 kom forlovelseringen endelig på min finger :loveshower:

Redigeret af Fuglebek
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tema
Hvidt, sølv, sort, med et twist af guld

Vielsen
Check! Vi skal vies i Guldager Kirke, da jeg er døbt og konfirmeret der, og så ligger min kære Daddy begravet der og nu også morfar som vi mistede d. 21. nov 2012..

Gennemgå vielsesritualet og ceremonien med præsten
Mangler! Vi er jo i god tid.. :biggrin:

Salmer
Delvis Tjek!

Kirkehæfter
Delvis Tjek! Prototype er klar! Ved ikke om vil laver dem!
Nu med billeder!

Risposer

Tjek!

Budget
Vi regner med et max af 35.000 kr.


Bruden :c166:
Kjole
Check! Er allerede købt, da jeg fandt drømmen af en prinsessekjole.
Nu med billede!

Slør
Check! Er købt – hele to stk. Et laaaaaaangt et til kirken og et mindre til bryllupsfesten.

Hairpiece
Check! Er købt ved Miss Lena – så er så heldig at have en af hendes kreationer på til mit bryllup. Og så er jeg også den heldig vinder fra FB som venter spændt på at modtage hendes nye kreation fra Miss Lena :loveshower:
Nu med billeder!

Husk at Tjekke Miss Lena´s side på ETYS: Sobridelicious - I LOVE IT :heart: Tusind tak for din hjælp med hairpiece´s

Køb af sko
Check! Er købet ved Brandos.dk
Nu med billede!

Køb af smykker
Check! Øreringene er købt (Dyrberg/kern). Armbåndet er nu også i hus og købt via Pilgrims hjemmeside Nu med billeder!

Strømpebånd
Check! Låner en venindes, som er hvidt og blå

Overtøj
Check! Pels

Bestil tid til brudehår, makeup og negle
Check! Var noget af det første jeg gjorde, da vi skal giftes i maj og grundet mange konfirmationer, skal man være ude i god tid :biggrin: Har nu valgt en ny frisør :loveshower:

Billeder

Karolines 'brudepigekjole'
Billede!

Gommen

Tøj
Mangler!

Sko
Mangler!

Vielsesringe
Bestilt ved Ege Art. Ringene

Feststedet
Check! Vi var slet i tvivl om hvor festen skulle holdes – så der er booket som noget at det første vi gjorde.
Nu med billeder!

Invitationer (DIY-projekt)
Er i gang med at lave forskellige prototyper!! ( ved hvilket karton og papir vi gerne vil have/bruge, men lige tidligt nok at købe dette ind.
Prototype klar!
Nu med billeder!

STD (DIY-projekt)
Er i gang med at lave forskellige prototyper!!
Prototype klar!
Nu med billeder!
NYT STD!
Blærerækken! De endelige STD

Udarbejd en bordplan (DIY-projekt)
Mangler! Men har siddet og kigget lidt på det allerede – kan jo godt lidt at tingene er på plads og i de rigtige kasser – men nemt det er det ikke.

Designe favoræsker (DIY-projekt)
Mangler! Men har selvfølgelige en ide om hvordan de skal se ud.. Æskerne er købt, så er det kun at desigen dem

Designe bordhæfte (DIY-projekt)
Tjek! Prototype klar. Billeder!

Nye billeder!

Bliver måske kun menukort med navn

Designe bordnummer (DIY-projekt)
Mangler!

Personlige Chokolader:
Tjek!Prototype klar: Billeder!


Design af DIY projekterne: Inspirationerne er samlet på Mette´s blog: Toomuchtulle - I LOVET IT :heart: Tusind tak!


Bordpynt
Check!
Nu med billeder!

Bryllupsmenu
Delvis tjek!
Men vi har en ide om hvad vi god kunne tænke os.
Her er den foreløbige bryllupsmenu
Den endelig menu

Bryllupskage
Mangler! Men ved god hvordan den skal se ud – men indholdet er vi ikke kommet frem til endnu, men tiden er heldigvis med os, så vi får rig mulighed for at lave diverse kager :metteholm
Nu med billeder!

Hente drikkevare i tyskland
Mangler! :shopping:Huskeliste

Gæsteliste
Check! Vi har planer om at invitere dem der har betydning for os – og derved se fremadrettet og ikke lade fortiden sætte præg på hvem der skal med.

Bryllupsfotograf
Check! H2B har familie der er professionel Fotograf – så vi regner med at vi kan få han til at tage billeder – ellers er H2B´s bror en super dygtig fotograf på hobbyplan

Og så har vi jo vundet LOVE THE DRESS ved Applepark

Musik og underholdning
Check!
Vi overvejer at booke en DJ til hele aftenen. Eller dvs. – det er nok den løsning der er. Da H2B tidligere har spillet trommer og i band – ved han godt hvordan han vil have tingene til at lyde, og derfor er en suppe-steg-og-is musiker ikke en mulighed, og med de priser som det koster at får et band til at spille – er det ej heller en mulighed.. SÅ HURRA FOR DJ´S :super:
DJ bestilt

Vælg forlover
Mangler! Er spændt på hvem H2B har i tankerne

Vælg 2 vidner
Mangler!

Vælg toastmaster
Check! Bliver min bror Huskeliste

Transportmiddel
Check!
Eller delvis. Er i tvivl om, hvad vi skal vælge – om vi skal vælge Porschen eller om det bliver limousine.. tvivler på at jeg kan være i Porschen i min kjole. :c166:

Bestille brudebuket og knaphulsblomster
Mangler! Men regner med at min buket skal bestå af en enkelt lijle i midten hvor calla´er, roser, og brudeslør 'bygges' rundt om liljen.. Knaphulsblomsterne skal være calla´er
Billede!

Bestil bryllupsrejse
Mangler!
Vi er i tvivl om vi tager på bryllupsrejse, da vi skal giftes i maj.. Måske bliver det senere på året.

Indhent og udfyld ægteskabserklæring
Mangler!
Der er stadig laaaaang tid til

Aflevér prøvelsesattest til vielsesstedet
Mangler!
Der er stadig laaaaaang tid til.

Øve brudevals
Mangler! Regner med min kusine som har været danser i 12 år hjælper os med den.

Morgengaven til H2B
Mangler! Vi havde egentligt aftalt at vi ikke skulle give hinanden morgen gaver, men nu har jeg fundet den perfekte gave til H2B, så mon ikke jeg kommer til at købe den til ham :fløjt: :fløjt:
Nu med Billede!

Designe takkekort (DIY-Projekt)
Mangler! :thanks:

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Damn, du har mere styr på det end jeg.. *G*

Bliver en smule stresset nu :biggrin:

Ser frem til at følge dig :wink:

Ingen grund til stress.. Jeg har det bare bedst med at det hele er tegnet op.. Er lidt en zilla :c166: - så skal have styr på det :biggrin:

Du skal være så velkommen :biggrin:

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hairpiece: Miss Lena kreationer - I lOVE IT :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: Den første er er købt ved hende, da jeg var solgt da jeg så den.. Men det er jeg stort set med alle hendes kreationer :a1221: :a1221: Den efterfølgende er vundet på FB :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Endnu er harsmykke er kommet hjem til mig - og jeg er også VILD med dette.. Så nu er plan at jeg skal bære det sidste ankommende hårsmykket til brylluppet og det fra miss Lena til Love the Dress

post-57379-0-97612200-1340006407.jpg

post-57379-0-05492500-1340006423.jpg

post-57379-0-44375100-1340006631.jpg

post-57379-0-24906900-1372923168_thumb.j

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow, og jeg troede at jeg var lidt små-skør og alt for tidligt ude?! Hehe. I skal giftes et helt år senere end mig.

Men god pointe med frisør i konfirmationstiden. Kunne da være jeg snart skulle finde og booke et sted... Skal også giftes i maj.

Spændende ar se hvad ø.i får sat sammen, der er tydeligvis styr på det!

Og velkommen til! :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, og jeg troede at jeg var lidt små-skør og alt for tidligt ude?! Hehe. I skal giftes et helt år senere end mig.

Men god pointe med frisør i konfirmationstiden. Kunne da være jeg snart skulle finde og booke et sted... Skal også giftes i maj.

Spændende ar se hvad ø.i får sat sammen, der er tydeligvis styr på det!

Og velkommen til! :balloons:

Nej små tosset - det har jeg været siden ordet bryllup indgik i vores samtaler.. :a1221: :a1221:

Kan bare godt lige at have styr på tingene og når man har så god tid til at kunne planlægge i som os (læs:mig) kan vi få de detajler med som vi virkelig gerne vil :loveshower:

Det betyder også at vi har god tid til alle de DIY projekter der er planlagt.. :rolleyes:

Og tak for velkomsten :biggrin: :biggrin:

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det ser ud til at være et dejligt fest sted :cheerleader3:

Det er et rigtigt dejligt sted - vi har været til fest der flere gang - og det har bare været helt i top. Så det var helt klart det sted vi blev enige om at holde bryllupsfesten :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: og tanken om at vi 'bare' møder op (men er vel en zilla - og skal nok lige have en lille finger med i spillet) og alt er klaret for en og det sammen når festen slutter - er tiltalende :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, hvor er det dog sejt, at du sådan kunne bruge min tråd på den måde :) Dejligt at kunne være en hjælp!

Tillykke med din egen tråd :) Lækkert feststed I har fundet :cheerleader3:

Skønt skønt hairpiece :loveflag: Og sådan en sød romantisk kjole. Hvor er det vildt, at du har styr på så meget allerede altså!

Må vi se ikke nok se jeres dalmatiner? :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, hvor er det dog sejt, at du sådan kunne bruge min tråd på den måde :) Dejligt at kunne være en hjælp!

Tillykke med din egen tråd :) Lækkert feststed I har fundet :cheerleader3:

Skønt skønt hairpiece :loveflag: Og sådan en sød romantisk kjole. Hvor er det vildt, at du har styr på så meget allerede altså!

Må vi se ikke nok se jeres dalmatiner? :biggrin:

Fandt simpelthen din tråd så inspirerende og overskuelig :thanks: Den skaber et helt fantastisk overblik for mig.. Det kan godt blive noget rod med de tråde ellers :blink:

Mange tak :biggrin: Ja, det er et super lækkert sted - vi kunne ikke forestille os at holde det andre sted og med det budget vi har passer det perfekt. :biggrin:

kjolen - den er så romantisk - og jeg stor :boohoo: da jeg fik den på, så var slet ikke i tvivl :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Selvfølgelig må I se et billede af vovsen :biggrin:

post-57379-0-76839100-1340017935.jpg

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en skøn hund :a1221:

Og rigtig flotte øreringe du har valgt... jeg elsker også dyrberg kern

Ja, hun er bare helt fantastisk :heart: :heart: :heart:

Jeg er vild med de øreringe :loveshower: :loveshower: , de er bare ikke til at finde nogle steder, så da jeg endelig fandt dem på trendsale - så var det bare med at købe dem :biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, hvor har du bare styr på tingene. Og her gik jeg selv og frygtede, at jeg havde fastlagt alt for meget. Nu er jeg straks mere rolig.

Jeg glæder mig til, at følge dig. Det er rart, at se andre 2014 brude begynde med egne tråde.

Kærlig hilsen Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, hvor har du bare styr på tingene. Og her gik jeg selv og frygtede, at jeg havde fastlagt alt for meget. Nu er jeg straks mere rolig.

Jeg glæder mig til, at følge dig. Det er rart, at se andre 2014 brude begynde med egne tråde.

Kærlig hilsen Josephine

Du kan være helt rolig :biggrin: Du er bestemt ikke den eneste der planlægger og fastlægger i god tid :fløjt: :fløjt: Kan bare godt lide at have god tid til tingene - H2B går lidt og smågriner og jeg tror, at han priser sig lidt lykke over at BK findes (for ellers ville han ikke høre på andet :biggrin:)

Glæder mig også til at følge dig - og ja, det er fantastisk at se, at der er anden end en selv der er bryllupstosset :a1221: :a1221: :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer