nette03

Hysterisk-brudekjole-panik-angst: LETTET OG GLAD:)

40 indlæg i dette emne

Orh hvor irriterende med sådanne kjole-frustrationer Synes nu din kjole er rigtig flot, specielt overdelen og udskæringen er super smukt til dig!

Sidder lidt i samme situation her dagen efter jeg har købt min kjole.. For det første står sen ikke 100% klar i erindringer og det gør det jo til at starte med lidt svært... Svigermor har billeder af den, så må kigge i aften... Føler bare at.... Ååph, fik ikk suset og ingen græd... Hmm, ka det så være rigtigt, når man "bare" synes den var flot? Og ny ved jeg slet ikke om jeg overhovedet synes det..... Der foregik en masse perler, blonder og tyl og den var slet ikke så enkel som jeg havde forestille mig den skulle være... Håber det hjælper når jeg har været ved skrædderen med den og fået syet ind, den sad nemlig heller ikke så fint til som jeg havde håbet på min Brudekjole skulle gøre... What ti do...

Så har for meget nyligt lært dine frustrationer at kende... Håber virkelig skrædderen kan gøre noget for dig så du bliver tilfreds! Det er vigtigt man føler sig godt tilpas den dag og synes ens kjole er den smukkeste det findes :-) En hel masse tanker til dig!

Uh det var hurtigt efter købet at du bliver i tvivl! Men ja, det har da helt sikkert noget at gøre med, at du måske ikke heeeelt kan huske alle detaljer osv. Så kan man godt komme til at tænke "hvordan sad den nu om taljen, hvordan var det liiige slæbet var" osv. Og at den så slet ikke var som du havde forestillet dig, gør dig sikkert endnu mere i tvivl. Men efter hvad jeg har hørt, er det meget tit, at man ikke ender ud med det man troede man ville have til at starte på.

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke det er alle der får det der famøse sus - det tror jeg faktisk ikke jeg ville kunne gøre med sådan noget som en kjole.

Men jeg håber da helt sikkert din tvivl forsvinder når den har været en tur til skrædder - det betyder jo alverden at den sidder perfekt på dig - Så jeg håber, at det "bare" er derfor du har dine tvivl lige nu!

Håber også du lægger billeder ind i din planlægningstråd af kjolen?? :biggrin:

Tak for opmuntringen! :-) Det hjælper at vide jeg ikke er den eneste der ikke mærkede suset, men alligevel fandt en flot kjole.. Tror du har helt ret i forhold til at jeg nok ska se den når den sidder :-) Og ja, der kommer billeder så snart som muligt!

Hvornår finder du ud af om skrædderen ka nå din kjole? Krydser virkelig fingre for dig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orh hvor irriterende med sådanne kjole-frustrationer Synes nu din kjole er rigtig flot, specielt overdelen og udskæringen er super smukt til dig!

Sidder lidt i samme situation her dagen efter jeg har købt min kjole.. For det første står sen ikke 100% klar i erindringer og det gør det jo til at starte med lidt svært... Svigermor har billeder af den, så må kigge i aften... Føler bare at.... Ååph, fik ikk suset og ingen græd... Hmm, ka det så være rigtigt, når man "bare" synes den var flot? Og ny ved jeg slet ikke om jeg overhovedet synes det..... Der foregik en masse perler, blonder og tyl og den var slet ikke så enkel som jeg havde forestille mig den skulle være... Håber det hjælper når jeg har været ved skrædderen med den og fået syet ind, den sad nemlig heller ikke så fint til som jeg havde håbet på min Brudekjole skulle gøre... What ti do...

Så har for meget nyligt lært dine frustrationer at kende... Håber virkelig skrædderen kan gøre noget for dig så du bliver tilfreds! Det er vigtigt man føler sig godt tilpas den dag og synes ens kjole er den smukkeste det findes :-) En hel masse tanker til dig!

Uh det var hurtigt efter købet at du bliver i tvivl! Men ja, det har da helt sikkert noget at gøre med, at du måske ikke heeeelt kan huske alle detaljer osv. Så kan man godt komme til at tænke "hvordan sad den nu om taljen, hvordan var det liiige slæbet var" osv. Og at den så slet ikke var som du havde forestillet dig, gør dig sikkert endnu mere i tvivl. Men efter hvad jeg har hørt, er det meget tit, at man ikke ender ud med det man troede man ville have til at starte på.

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke det er alle der får det der famøse sus - det tror jeg faktisk ikke jeg ville kunne gøre med sådan noget som en kjole.

Men jeg håber da helt sikkert din tvivl forsvinder når den har været en tur til skrædder - det betyder jo alverden at den sidder perfekt på dig - Så jeg håber, at det "bare" er derfor du har dine tvivl lige nu!

Håber også du lægger billeder ind i din planlægningstråd af kjolen?? :biggrin:

Tak for opmuntringen! :-) Det hjælper at vide jeg ikke er den eneste der ikke mærkede suset, men alligevel fandt en flot kjole.. Tror du har helt ret i forhold til at jeg nok ska se den når den sidder :-) Og ja, der kommer billeder så snart som muligt!

Hvornår finder du ud af om skrædderen ka nå din kjole? Krydser virkelig fingre for dig!

Jamen selv tak :)

Jeg skal ud til skrædderen imorgen eftermiddag, hun mener godt hun kan nå at lægge kjolen op, men tror måske det bliver problematisk, hvis jeg skal have lavet andre ændringer.

0

Del dette indlæg

JAAAA JUBBIIIII :loveshower:

Har lige været ved skrædderen, og det tegner godt!!

Hun lægger den op så den passer i længden og tager lidt af slæbet af - Jeg måtte gå på kompromis, da hun talte stærkt imod at fjerne noget af slæbet, hvilket min mor også har gjort. Så det bliver længere end jeg egentligt havde planer om, men skidt pyt :wink:

Så syer hun den lidt ind over hoften, da kjolen sidder mere løst der, end andre steder. Jeg troede faktisk det var for at man skulle kunne sidde ned i den, men jeg prøvede at sætte mig med nålene i siderne, og det var intet problem.

Sidst men ikke mindst flytter hun det tyl der er syet i under kjolen. Det sidder næsten midt oppe på låret, hvor hun mener det skal lige ned over knæet istedet. Hun mener både det giver er mere "blød" overgang, så den ikke bliver så kantet at se på, og at kjolen vil falde pænere længere nede, da kjolen lige nu er spændt for meget ud helt oppe, hvor den faktisk ikke er syet til at have så meget fylde under.... Håber det giver mening!?

Er simpelthen så glad og lettet - har bare helt tiltro til, at hun får gjort min kjole perfekt :cheerleader3:

Og og og så regner hun med at have kjolen færdig i starten af næste uge :blink: Er det lige hurtigt eller hva!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, hvor dejligt at høre - hun lyder virkelig til at kunne sit fag :)

Sikke en lettelse, glæder mig meget til at se det endelig resultat på skønne dig :cheerleader3:

Hvor er det dejligt at høre! Er super glad på dine vegne! Tillykke tillykke, glæder mig til at se set endelige resultat!

Mange tak begge to :loveshower: Jeg glæder mig også viiiildt til at se resulatet!!

Mrs. West - jeg håber du er blevet mere "tryg" ved dit kjolevalg - har set de mange kommentarer i din tråd, så håber det har gjort dig mere rolig?! :)

Felinity - jeg følger spændt din nye kjole-jagt, og håber du finder, hvad du drømmer om!

0

Del dette indlæg

Mange tak begge to :loveshower: Jeg glæder mig også viiiildt til at se resulatet!!

Mrs. West - jeg håber du er blevet mere "tryg" ved dit kjolevalg - har set de mange kommentarer i din tråd, så håber det har gjort dig mere rolig?! :)

Felinity - jeg følger spændt din nye kjole-jagt, og håber du finder, hvad du drømmer om!

Vi glæder os også til at se resultatet! Godt vi ikke skal vente så længe på det! :biggrin:

Tak for det, jeg er også ret spændt! :huh::blush:

0

Del dette indlæg

Nej, hvor dejligt at høre - hun lyder virkelig til at kunne sit fag :)

Sikke en lettelse, glæder mig meget til at se det endelig resultat på skønne dig :cheerleader3:

Hvor er det dejligt at høre! Er super glad på dine vegne! Tillykke tillykke, glæder mig til at se set endelige resultat!

Ka virkelig godt forstå du er spændt på resultatet! Er sikker på at kjolen vil blive perfekt nu! :-)

Og ja, jeg er fuldstændig sikker nu efter jeg har set den, det er uden tvivl det helt rigtige valg! Er så glad for min kjole, tror bare jeg blev lidt overvældet af det hele, haha... Kjolekrise afværget :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er kjolen hentet hos skrædderen.

DEN ER BARE PERFEKT NU!! :loveshower:

Der er taget billeder, men jeg er desværre ikke hjemme til at lægge dem herind idag.

Jeg ville bare lige fortælle at jeg er SÅ glad :)

Billeder kommer i min planlægningstråd imorgen !

0

Del dette indlæg

Ih hvor dejligt at høre, glæder os til at se - kan du tro! :cheerleader3:

Jaaa :biggrin:

Iøvrigt har jeg lige luret din tråd hurtigt... Begge kjolerne er fantastisk smukke, men jeg synes altså rose-kjolen har liiige det der ekstra - den klæder dig rigtig rigtig godt!!

Så håber du beholder den :)

0

Del dette indlæg

Jaaa :biggrin:

Iøvrigt har jeg lige luret din tråd hurtigt... Begge kjolerne er fantastisk smukke, men jeg synes altså rose-kjolen har liiige det der ekstra - den klæder dig rigtig rigtig godt!!

Så håber du beholder den :)

Tak for at lure - Jeg beholder den - og forsøger at smide tvivlen væk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer