Guest Frangipani

Kan man få kondenseret mælk i Danmark?

12 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Jeg skal bage Caramel shortbread, en lækker skotsk kage, og til den originale opskrift skal jeg bruge kondenseret mælk, dvs. "2 cans of condensed milk" siger opskriften.

Mit spørgsmål er så, om nogen af jer tøser ved hvor man kan købe kondenseret mælk i Danmark? Eller om der evt. findes et brugbart alternativ til kondenseret mælk?

Jeg har kigget i Kvickly og de andre supermarkeder, uden held.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tøser,

Jeg skal bage Caramel shortbread, en lækker skotsk kage, og til den originale opskrift skal jeg bruge kondenseret mælk, dvs. "2 cans of condensed milk" siger opskriften.

Mit spørgsmål er så, om nogen af jer tøser ved hvor man kan købe kondenseret mælk i Danmark? Eller om der evt. findes et brugbart alternativ til kondenseret mælk?

Uhhhh - jeg har boet i Skotland et halvt år. Jeg savner Caramel Shortbread!

Kunne du ikke lokkes til at dele opskriften, hvis den er en succes? :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser,

Uhhhh - jeg har boet i Skotland et halvt år. Jeg savner Caramel Shortbread!

Kunne du ikke lokkes til at dele opskriften, hvis den er en succes? :loveshower:

Jo selvfølgelig skal jeg nok dele opskriften :) Jeg har fundet et par stykker der skal afprøves (man må vel finde en undskyldning for at spise kage ;)), så jeg melder lige tilbage når jeg er kommet igennem dem alle sammen med, hvilken der er bedst ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer