zillaen2013

kjoleprøvning = dilemma !

20 indlæg i dette emne

Åhh ja jeg har idag haft to fantastiske personer med ude og se på kjoler bare for at prøve og simpelthen samle inspiration. Men jeg fandt så en smuk smuk kjole fra 2011 kollektionen ved lilly og den koster kun 2000 kr

Den er så flot og får virkelig ros af mine to veninder. Den ene blev helt mundlam haha.. ligner ellers ikke hende ;)

Men jeg har så et kæmpe dilemma... Jeg har fået tilbudt denne kjole. Simpelthen at min ene veninde vil købe den til mig.

MEN der er stadig et år til jeg skal giftes og jeg er en pæn rund pige der har et ønske om at tabe sig. Men det er jo ikke sikkert jeg får tabt mig og jeg ved heller ikke om man vil kunne få den senere hen da det er en '11 model.

Hvad søren gør jeg?

Hvad ville du gøre ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min i marts ca. Og der havde vi faktisk ikke snakket dato endnu, købte den simpelthen fordi den kun kostede 1000 kr, så sparede 6000 kr på den :) jeg regner også med at tabe mig lidt inden brylluppet, men er sikker på jeg kan passe den, da den kommer til at sidde bedre med 5 kg. Mindre på side benene.

Men den er svær, for det kommer meget an på hvor meget du vil tabe dig osv. Men ellers kan du købe den 1 nummer mindre og gå efter og tabe det der skal til for at passe den :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har allerede købt min kjole, da jeg havde fået den på stor :boohoo: og dem jeg havde med :boohoo:også.. Så var slet ikke i tvivl.. Min kjole har dog snører i ryggen, og kan reguleres meget..

Men hvis du regner med at den skal til skrædder for at blive lagt op.. hvorfor så ikke spørge på om den kan laves om så der kommer snører i ryggen istedet for lynlås??

Men ville helt klar tage kjolen hvis det er DRØMME KJOLEN :7himmel:

Redigeret af Fuglebek
0

Del dette indlæg

Jeg har allerede købt min kjole, da jeg havde fået den på stor :boohoo: og dem jeg havde med :boohoo:også.. Så var slet ikke i tvivl.. Min kjole har dog snører i ryggen, og kan reguleres meget..

Men hvis du regner med at den skal til skærder for at blive lagt op.. hvorfor så ikke spørge på om den kan laves om så der kommer snører i ryggen istedet for lynlås??

Mon ikke det er mega dyrt at få lavet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes du skal tage imod det - sikken SKØN veninde! Du blir bare nød til at have en plan mht. vægttab. Hvis du skal tabe dig meget, så brug kjolen som motivation og køb den i den str. du vil ned i. Men vær realistisk, det er nememre at sy ind end ud :) Pøj pøj med det <3

0

Del dette indlæg

Men hvis du regner med at den skal til skærder for at blive lagt op.. hvorfor så ikke spørge på om den kan laves om så der kommer snører i ryggen istedet for lynlås??

Mon ikke det er mega dyrt at få lavet?

Ved faktisk ikke hvad det koster :( Men tænker hvis de alligevel skal ligge den op.. Du kunne evt. ringe til en skrædder og høre ad???

0

Del dette indlæg

Jeg synes du skal tage imod det - sikken SKØN veninde! Du blir bare nød til at have en plan mht. vægttab. Hvis du skal tabe dig meget, så brug kjolen som motivation og køb den i den str. du vil ned i. Men v&f#230;r realistisk, det er nememre at sy ind end ud :) Pøj pøj med det <3

Jamen jeg havde en 48 på idag og ved jo ikke om de har den i 46 men ellers er det et realistisk mål synes jeg. I hvert fald med hensyn til min mave. Barmen ved jeg ikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er helt med på den der med at tabe sig, jeg tør ikke købe nogen før min 6 måneder før, jeg skal tabe mig 50 kg. men tror ikke det lykkes mig

Prøv nupo i perioder, det giver resultater kan jeg love dig ;)

0

Del dette indlæg

Først: Sikke en skøn veninde!! :thumbsupsmileyanim:

For det andet, så er der nogle enkle ting, der lige skal på plads..

Når du nu snakker om at tabe dig, taler vi så 5 kilo, 2 størrelser eller mere? Jeg havde selv regnet med at tabe mig 2 størrelser og med omkring 40 dage tilbage er jeg godt klar over, at det ikke er realistisk. (heldigvis sidder den alligevel smukt :) ) MEN.. og her kommer det :wink: ...

Da jeg købte kjolen (på udsalg 9 mdr før) sad den perfekt og jeg spurgte derfor om de ville råde mig til at købe den, når jeg nu gerne ville tabe mig de 2 størrelser og svaret var her at de kan sy ca 4 størrelser ind - alt efter model selvfølgelig..

Hvis du har prøvet at tabe dig før, har du nok ca en ide om, hvor mange kilo en størrelse er hos dig og kan derfor regne dig frem til, hvor mange størrelser du ønsker at tabe dig.. og vær realistisk..

Bagefter så ring til Lilly og hør, hvor meget kjolen kan sys ind. Hvis de kun har den i størrelse 48 og du håber at tabe dig to størrelser, så burde det ikke være et problem og så synes jeg da helt klart at du skal sige ja til det generøse tilbud! :biggrin:

Det var lidt en større udredning, men jeg synes lige du skulle have den vinkel med :) Du siger at den alligevel skal sys op og jeg tror altså helt ærligt ikke, at der findes mange brude der ikke skal have tilrettet deres kjole på den ene eller den anden måde :)

God fornøjelse og lad os høre, hvad du vælger :biggrin:

0

Del dette indlæg

Lige meget skal den lægges op. Så den skal til skrædder.

Det er altid nemmere at lægge en kjole ind end ud, så mon ikke du bare skal sige ja tak - og så se hvad skrædderen siger når du kommer tættere på.

Hvis det SKAL være den kjole, så ville jeg personligt ikke turde vente, for som du selv siger, så er det jo en '11 model, og de bliver jo ikke lavet mere...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tag den, tag den :cheerleader3:

Om ikke andet, så kan den vel sælges videre til den tid - og så kan pengene bruges på en ny.

Jeg har selv lige købt min. Og min vægt er heller ikke som den nok ender med på bryllupsdagen - jeg vokser dog ud og ikke ind, så min kjole er lidt for stor :)

0

Del dette indlæg

jeg er helt med på den der med at tabe sig, jeg tør ikke købe nogen før min 6 måneder før, jeg skal tabe mig 50 kg. men tror ikke det lykkes mig

tak for tippet :wink:

jeg i dag fået afvide at jeg muligvis gar type 2 diabetis.

0

Del dette indlæg

Nej hvor træls, jeg håber det er falsk alarm! Nupo er nok det tætteste jeg kommer på en mirakelkur, hvor der i det mindste sker noget relativt hurtigt. Men jeg ved selvfølgelig ikke om man må spise det hvis man har sukkersyge :)

0

Del dette indlæg

Nej hvor træls, jeg håber det er falsk alarm! Nupo er nok det tætteste jeg kommer på en mirakelkur, hvor der i det mindste sker noget relativt hurtigt. Men jeg ved selvfølgelig ikke om man må spise det hvis man har sukkersyge :)

det håber jeg osse. jeg skal til en masse prøver på hvidovre i morgen og så får jeg svar 2 dage efter. men nu får jeg eendelig al den hjælp jeg har brug for til at tabe mig via hvidovre hospital

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer