Lasses forlovede!

Opbevaring af slør?

12 indlæg i dette emne

Jeg var i dag til sidste dag i ophørsudsalget i brudebutikken i Næstved, i håb om et smukt men billigt slør. Det gik ikke som planlagt! Jeg forelskede mig hovedkuls i et til 1000 kroner, og jeg var nød til at eje det!

Jeg endte hjem med et slør, en smuk, smuk stola, strømpebånd, en anden lyserød stola, og et skaftsæt til min H2B :D

1000,- for slør, 200,- for brudestola, 30,- for lyserød feststola, 100,- for strømpebånd og 150 for skaftsæt. Selvom jeg gav mere for sløret end jeg havde planlagt, synes jeg stadig det var et knaldgodt tilbud! :D

Men jeg aner ikke hvordan jeg skal opbevare det?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jg blev anbefalet af lilly at sætte en elastik om kammen og hænge sløret på en bøjle på den måde..

Hvorfor et elastik om kammen? :) Kan man forresten få sat pynt på kammen? Min er lidt kedelig, men jeg ved ikke om det er ligemeget, når jeg får en smuk Miss Lena kreation på <3

0

Del dette indlæg

Jg blev anbefalet af lilly at sætte en elastik om kammen og hænge sløret på en bøjle på den måde..

Hvorfor et elastik om kammen? :) Kan man forresten få sat pynt på kammen? Min er lidt kedelig, men jeg ved ikke om det er ligemeget, når jeg får en smuk Miss Lena kreation på <3

Kammen er sikkert for at det overhovedet kan hænge på bøjlen. :lol: For det har jeg selv haft udfordringer med. :rolleyes: Endte med at sætte sløret fast på bøjlen med elefantsnot. :tunge: Også tager jeg det med i bad engang imellem. Virker perfekt.

0

Del dette indlæg

Kammen er sikkert for at det overhovedet kan hænge på bøjlen. :lol: For det har jeg selv haft udfordringer med. :rolleyes: Endte med at sætte sløret fast på bøjlen med elefantsnot. :tunge: Også tager jeg det med i bad engang imellem. Virker perfekt.

Der hvor jeg købte det sagde hun ca. ordret "så tager du det bare op dagen før og hænger det op, så er det klar og glat til du skal giftes" så jeg tror hun bare vil jeg skal lægge det væk i posen jeg købte det i, og så bare tage det op ;)

Når I tager det med i bad, hænger I det bare på badeværelset mens i bader, ikke? ;)

0

Del dette indlæg

En elastik om/i ammen så sløret hænger i elastikken som kan hænges på en krog/bøjle :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit slør er pakket ind i silkepapir, og så i sådan en stofpose som kjolen også er i ( bare mindre selvfølgelig) .. Det hænger ude ved min mor.. Det bliver bare lige taget ud dagen før, og så hængt på badeværelset mens jeg bader, og når alle de andre bader dagen efter :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer