Thea1989

Tekst strømpebånd

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har du/I ikke et citat fra en sang som I er glade for? Eller noget som I tit siger til hinanden? Ofte har man jo lidt et "kodesprog" når man har været sammen lidt tid. Desuden sød idé at få skrevet på/i strømpebåndet, det har jeg sgi ikke hørt om før..

0

Del dette indlæg

Har du/I ikke et citat fra en sang som I er glade for? Eller noget som I tit siger til hinanden? Ofte har man jo lidt et "kodesprog" når man har været sammen lidt tid. Desuden sød idé at få skrevet på/i strømpebåndet, det har jeg sgi ikke hørt om før..

Hej jeg har fundet ud af hvad der skal stå nu. Det bliver meget personligt:)

Hvis du er interesseret i det så kan man få specialsyet sit strømpebånd, samt få skrevet der man vil i sløjfen. Da min kommende mand er fodboldfan bliver mit lavet todelt med hans to yndlingsklubbers farver samt klubbernes logo.

Jeg kan se hende der laver mit tidligere har lavet en masse forskellige fede strømpebånd. Hun syer efter mål.

Tjek http://www.annies-sloer.dk/ hun laver også alt muligt med monogrammer;)

Hilsen Thea

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej jeg har fundet ud af hvad der skal stå nu. Det bliver meget personligt:)

Hvis du er interesseret i det så kan man få specialsyet sit strømpebånd, samt få skrevet der man vil i sløjfen. Da min kommende mand er fodboldfan bliver mit lavet todelt med hans to yndlingsklubbers farver samt klubbernes logo.

Jeg kan se hende der laver mit tidligere har lavet en masse forskellige fede strømpebånd. Hun syer efter mål.

Tjek http://www.annies-sloer.dk/ hun laver også alt muligt med monogrammer;)

Hilsen Thea

Jeg kan varmt anbefale Annie, hun syede BMW strømpebånd til vores bryllup 11. september 2010.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer