DitteAa

Hjemmeside

3 indlæg i dette emne

Hej.

I min søgen på spændende ting til brylluppet og et slør til kjolen søger man jo nettet tynd - så faldt jeg over en side som ser helt fantastisk ud og umiddelbart billig nok. Men kommer samtidig med til at spekulere om det er en snyde side eller en reel en - det kan i måske svare mig på?

Siden hedder **Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** . com

Vil nemlig være ked af at købe en masse der og så det bare er en snyde side der kun giver bøvl..

På forhånd tak piger... :-)

Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

I min søgen på spændende ting til brylluppet og et slør til kjolen søger man jo nettet tynd - så faldt jeg over en side som ser helt fantastisk ud og umiddelbart billig nok. Men kommer samtidig med til at spekulere om det er en snyde side eller en reel en - det kan i måske svare mig på?

Siden hedder **Udelukket pga ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** . com

Vil nemlig være ked af at købe en masse der og så det bare er en snyde side der kun giver bøvl..

På forhånd tak piger... :-)

Ditte

Eftersom navnet ikke engang bliver nævnt, fordi det er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder her på BK, så ville jeg holde mig langt væk fra det ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer