brudenOlga

LittleMissOlgaTurnsMrsOlga

64 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er vores bordkort og vores kysseklokker... Vi købte kysseklokker i Horsens i fredags på middelaldermarkedet... Det var en pludselig indskydelse.... Men synes de er blevet rigtigt fine.. Vi har kun 1 kysseklokke til hvert bord....

539025_10151395337269676_1475818521_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine smykker : guldarmbåndet var min mormors og korset er det min farfar lavede da han sad i kz lejr.. ørenringene er bare nogle billige fra Glitter.. jeg kan ikke tåle at gå med ørenrin538543_10151402664189676_396597501_n.jpgge så de her var perfekte til dagen :)

0

Del dette indlæg

Her kan I se korset bedre, det kaldes Buchenwaldkorset og min farfar lavede det ud af en ske han fandt i jorden. Den sten han sleb det med har han også endnu. Det er så betydningsfuldt for mig at måtte bære dette kort på min bryllupsdag. Det er jo en del af min farfar og hans og min families historie.

387151_10151402664529676_2032340668_n.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har I tjekket alnummet "Crooners and Cocktails" (muligvis omvendt) ud? :) Det er også lige i den stil :)

Uhhhhh det skal jeg da lige tjekke..... tak :lol: ... crooners.. uhhhh love it.........

Ohhh yeahhhh GoldRumble.... det er jo alle de gode gamle ( eller det meste er ).... tak..det skal der investeres i... Helt sikkert vores smag i musik... :lol:

Jamen, selv tak da :) Glad for, at jeg kunne hjælpe :) :) :)

0

Del dette indlæg

Rigtig flot kjole :c166: Prøstø Kirke er en dejlig kirke, Jeg har selv boet i Præstø i 5 år 2 af dem i selve byen (Torvet)

Jeg elsker Præstø.. Du skal endelig komme til globryllup hvis du er i Præstø den dag... Og tak... jeg er simpelthen SÅ glad for den kjole

0

Del dette indlæg

Har I tjekket alnummet "Crooners and Cocktails" (muligvis omvendt) ud? :) Det er også lige i den stil :)

Uhhhhh det skal jeg da lige tjekke..... tak :lol: ... crooners.. uhhhh love it.........

Ohhh yeahhhh GoldRumble.... det er jo alle de gode gamle ( eller det meste er ).... tak..det skal der investeres i... Helt sikkert vores smag i musik... :lol:

Jamen, selv tak da :) Glad for, at jeg kunne hjælpe :) :) :)

Du fangede lige præcist det vi går efter.... Det er så dejligt når man får ideer der bare lige stemmer overens med det man vil have... du må have læst mine tanker :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidste prøve ved skrædderen.. jeg havde sat håret og lagt makeup... og havde øvet mig hele ugen op til vores bryllup... er så spændt på at se fotografens billeder når de kommer...

post-57348-0-12348400-1347876061.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer