Guest HKS

Sætte ærmer på kjolen?

13 indlæg i dette emne

Hej piger.

Er der nogen af jer der har erfaring med at sætte ærmer på en kjole der ikke er 'født' med det? Jeg synes ikke mine arme er så pæne, så jeg overvejer om det kan lade sig gøre at sy det chiffon-sjal der følger med min kjole om til ærmer af en slags. Min kjole har stropper som ærmerne så kunne sys på.

Erfaringer, før- og efterbilleder og andet modtages med tak. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville have haft ærmer på min kjole.. en efter at have set på det sammen med skrædderen ville det ændre kjolen totalt og ikke blive ret flot. Jeg fik istedet syet brede stropper på der er syet sådan at de lige netop dækker de mere uheldige steder der hvor armene starter ved skulderen....

Jeg er dig ikke sikker på at jeg ville anbefale chiffon ærmer....det kommer an på kjolen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville måske faktisk komme til at se meget godt ud :)... nu er det jo bare min smag, men tror det ville se vildt godt ud med sådan nogle lidt posede ærmer der så går ind ved håndledene... og så med lidt perler dernede :)

Det er en supersmuk kjole :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEg gjorde det - jeg vil sige det var en hård kamp at komme igennem, fordi du skal få dine ønsker til at stemme overens med designeren og der er meget "prøven frem" og det skal sidde rigtigt.

Mine ærmer er lavet af chiffon - en rest jeg købte i stof og stil til 50kr tror jeg - det kostede så ca 1000 kr at få lavet.

Det endelig resultat er jeg ovenud lykkelig for og har ikke fortrudt et sekund - man kunne nærmest ikke se at det ikke var meningen.

Du kan da lige få billeder:

Før

post-54048-0-13676600-1343666115.jpg

Efter

post-54048-0-98791800-1343666187.jpg

Redigeret af Conni
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare gode forslag! Jeg tænkte også på sommerfugleærmer :)

Hvad er sommerfugleærmer? :)

Sådan nogle lidt ligesom på det første billede jeg postede :) For det meste er de lidt længere.

http://www.google.dk/search?num=10&hl=da&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=673&q=butterfly+sleeves&oq=butterfly+sleeves&gs_l=img.3...1374.11526.0.11736.32.18.0.7.7.5.124.1556.11j5.18.0...0.0...1ac.aqE2yfR-IJ0

Redigeret af AOlsson
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer