fairyyazdi

Stof dug til runde borde og stolbetræk

5 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har brug for at leje 14 hvide stof dug til runde borde ( Ø160 cm ) og 110 hvide stolbetræk.

Festen er 01.09.2012 og jeg er fra KBH-området.

Jeg håber at I har erfaring med dette ? For jeg synes at det er lidt svært med runde borde og dem jeg finder er meget dyre.

Det er også dyrt at lave dem selv. Skyldes også den lidt "skæve" størrelse.

Jeg håber at I kan dele erfaring :-) :-)

På forhånd tak !!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Duge skulle ikke være noget problem at leje .... men du skal nok forvente, at de koster omkring 120 kr pr stk at leje el lign :) Ift stolebetræk ... den er nok sværere .... det har jeg umiddelbart ikke rigtig set nogen steder.

0

Del dette indlæg

Hej !

Det lyder som noget, vi nemt kan hjælpe dig med!

Vi tilbyder bordduge til alle størrelse borde og stolebetræk i 15 forskellige farver.

Du er velkommen til at høre nærmere omkring udvalg og priser på tlf. 28 11 31 91 eller sende os en mail, info@mycelebration.dk

Celebration, fest og bryllupsarrangør / dekoratør

www.mycelebration.dk

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen Fairyyazdi :-)

Jeg har lige skrevet et svar i din anden tråd om stoleovertræk - Jeg ved ikke om du allerede har løst din udfordring med dugene, men jeg kan fortælle dig at rigtigt mange har svært ved at finde runde duge.

Vi bruger altid kvadratiske duge til vores runde borde og det fungerer altså lige så godt. Til et bord på 160cm i diameter vil jeg anbefale en dug på 2x2 meter. Det giver et nedhæng på 20cm på det korteste stykke og 61cm i hjørnerne (så dugen ikke rører gulvet).

Du kan se udvalget her: http://schluntz.dk/daeketoj.php?cid=50&nid=dae

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer