SarahChr

Rådhusbryllup - traditioner?

4 posts in this topic

Hej skønne BK'ere!

Jeg skal d. 7.september (om under 1måned!! :o ) på rådhuset og giftes med min skønne forlovede.

Vi skal velsignes i kirke på vores 1 års bryllupsdag og rådhuset er der ikke så mange der ved noget om.

Kun vores forældre, søskende og 1 vennepar (min brudepige og vores toastmaster) skal med.

Efter rådhuset skal vi ud og spise og så skal vi måske videre ud i København og hygge os med dem der nu har lyst :)

Nu er det så jeg er blevet i tvivl om hvilke traditioner jeg vil tage med på rådhuset :unsure:

I kirken skal den ikke have for lidt mht. traditioner - så de bliver om ikke andet opfyldt om godt 1 år :biggrin:

Jeg skal ikke have kjole på på rådhuset, men dette sæt:

post-60102-0-83582900-1344421830.gif

Jeg mangler stadig sko, havde overvejet at finde nogle blå - meen syntes måske det er lidt syndt både for tøjet og for skoene :unsure:

Så er det jeg overvejer traditionen med nyt/gammelt/lånt/blåt - men er det for meget til rådhuset når nu jeg skal have de ting til velsignelsen?

Hvis jeg skal have det - hvad skal det så være? :blink:

Og pludselig idag slog det mig at jeg også gerne vil have en brudebuket med på rådhuset...

Her tænker jeg så at jeg kan give min H2B den opgave - er ikke sikker på at jeg kan blande mig uden om næste gang da jeg er MEGET perfektionistisk og gerne vil have den til at passe til resten af dagen :rolleyes:

Jeg syntes nemlig det er en sød tradition at manden skal sørge for brudebuketten - så det er jo oplagt at give ham den opgave nu - eller er jeg lidt krævende? :biggrin:

Hvad har I andre som er blevet gift/ skal giftes på rådhuset i tankerne?

Og selvfølgelig vil jeg også meget gerne høre fra alle jer andre :happy:

0

Annonce ♥

vi skal giftes på rådhuset om 4 måneder, men det er det helt store, min h2b står for min buket, jeg vil ikke ha det på andre måder og det vil han heller ikke. så det synes jeg ikke er for meget af forlange

0

vi skal giftes på rådhuset om 4 måneder, men det er det helt store, min h2b står for min buket, jeg vil ikke ha det på andre måder og det vil han heller ikke. så det synes jeg ikke er for meget af forlange

Godt at høre :-)

Han er også med på ideen, men han siger han har lidt stress over det alligevel - for hvor skal han dog finde en (der er jo næsten ikke nogen blomsterforretninger i København :wink: ) Thihi!

0

Vi skal giftes den 12/1-13 på rådhuset og er også i tvivl om hvilken traditioner der skal tages med. (Min H2B er meget Utraditionel, men jeg vil gerne have lidt)

Hvordan holder i fest/reception.. Ja hvordan er jeres dag egentlig planlægt :)

0

Annonce ♥