louise298

Brudekjole, kan man være i tvivl?

9 indlæg i dette emne

Kære bryllupsklar piger.

Er lidt i vildrede.....Gik lige et smut i Lilly idag, bare liiige for at se hvad de havde på bøjlestængerne. Fandt en sød kjole og vupti var den på. Den sidder perfekt og fremhæver min krop på bedste vis....UNDSKYLD for ikke at have billeder :td: Men den er slet ikke som jeg havde forestillet mig. Jeg havde tænkt blondeærmer og ret lige op og ned. Denne kjole er med lidt brede stropper, strut og slæb. Rigtig rigtig smuk, men mere "almindelig" end jeg havde i tankerne. Prøvede 3 andre kjoler, men ingen af dem kunne måle sig med den første.

Mit problem er så: Ville gerne prøve et hav af kjoler, for at sikre mig, hvad der passer bedst til mig. Måske den kjole jeg har i tankerne hænger i en anden butik OG sidder ligeså godt. Men denne her lilly kjole er på udslag til 2700kr og jeg ved ikke om den er der om 14 dage, når jeg har "prøvekørt" en anden brudebutik. Hvad nu hvis den er udsolgt og der viste sig at være KJOLEN!!

Man siger jo, at man ikke er i tvivl hvis det er KJOLEN, og denne sidder som en drøm og rigtig smuk, meeen jo mere almindelig. Men måske den ualmindelige kjole jeg har i tankerne bare er NO GO på mig.

Bum bum, hvad ville I gøre?

Hilser Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også virkelig meget i tvivl med min kjole. Den var overhovedet heller ikke som jeg havde forestillet mig den skulle være.

Men da jeg fik den på, på dagen var jeg slet ikke i tvivl og fik også rigtig mange komplimenter for den.

Jeg er sikker på din H2B vil være begejstret (næsten) uanset hvad du har på ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der er ikke retur ret eller fortrydelseret på lilly's kjoler... i hvert fald ikke på deres udsalgskjoler... har selv lige købt i lilly og det står på kvitteringen... men var selv i tvivl om min kjole da jeg kom hjem og hængt den op, og kigget på den og det er jeg stadig, men tror da det ændre sig igen, så snart jeg skal prøve den igen :-)

0

Del dette indlæg

Ligemeget hvad jeg ender med at købe, så er jeg sikker på jeg kommer til at tvivle... :pokey:

Hvis du føler dig godt tilpas og lækker i kjolen (det er det absolut vigtigste), så synes jeg nok du skal gøre det... For det er bare R** at stå efterfølgende og finde ud af at det VAR kjolen, og den så er udsolgt!!

0

Del dette indlæg

Mit kjolekøb minder meget om dit ... Skulle bare lige kigge i Lilly og prøve lidt sammen med min søster - uden tidsbestilling eller noget.

Havde prøvet en 4-5 stykker, da ekspedienten kom slæbende med én, som hun meget gerne så jeg prøvede ... Hvilket jeg så gjorde, primært for hendes skyld da kjolen var alt andet end det jeg forstillede mig jeg skulle ha´og som ville klæde mig og så var det bare KJOLEN og var tilmed på udsalg .... Tænkte præcis som dig, at jeg så måtte slå til, for tænk sig hvis den var væk osv. :biggrin:

Og ja, har haft samme tanker som dig ... Og tror det handler meget om, at jeg ikke var forberedt på at købe så "hurtigt/nemt" og så at kjolen var alt andet end dét jeg forstillede mig :blink: Men vi kan jo også blive ved og ved ..... :wink:

Vores budget er ikke til kjole-kvaje-køb, så at shoppe én mere er udelukket og har egntlig slet heller ikke været en fristelse eller tanke jeg har haft .... Men for ikke at "køre i ring", har jeg påmindet mig selv om, dén følelse jeg havde i butikken da kjolen var på igen og igen og simpelthen stoppet med at glo på kjoler mere !!

Dét har givet mig ro omkring kjolen og ved første tilretning blev min tvivl heldigvis også gjort til skamme .... Dét er MIN kjole :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres svar :biggrin: Dejligt at høre, jeg ikke er den eneste med disse følelser!

Har nu bestilt tid til endnu en prøvning på onsdag, og så er jeg spændt på mavefornemmelsen. Håber på :a1221:

Næste weekend, skal jeg til KBH og har bestilt tid til kjoleprøvning hos Casa Lezar, hvis jeg så ikke finder min kjole der (de har flere kjoler, som ser ud som jeg forestiller mig min kjole skal se ud), så må det være fordi det skal være Lilly kjolen :wink: Og så håber jeg ikke Lilly kjolen bliver solgt fra onsdag til lørdag!! Måske med lidt held, de vil holde kjolen indtil lørdag....jeg håber.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer