lenepigen

Sæbebobler eller ris?

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nogen der har erfaring med sæbeboblerne på bryllupsdagen. Synes selv det er rigtig fint.... Men hvordan fungerer det i praksis..

Der var flere af vores gæster der pustede sæbebobler da vi kom ud af kriken, men vinden var desværre sådan at de blæste væk med det samme, så man se dem ikke rigtig, desværre.. Så tror nok at det kan være fint, men er der bare lidt vind, så jaa.. :)

Der blev også kastet ris, så det er var rigtig fint for den kunne man se og ihvert fald mærke, av av :biggrin:

0

Del dette indlæg

Der måtte ikke kastes med noget som helst ved den kirke vi skulle vies i, så det blev sæbebobler.

Det regnede ret meget da vi var ved kirken og de flere stod og holdt en paraply. Det var ikke alle der pustede med sæbebobler. Man kunne da godt se et nogle få flyve rundt, men slet ikke så mange som vi havde håbet på. Og jeg havde altså købt sådan en lille maskine der kan lave 1000 på een gang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har læst i en tråd her inde, for lang tid siden, at man skal passe på at boblerne ikke sætter mærker på tøjet, og at man kan købe noget special sæbe som netop skulle være lavet til ikke at sætte mærker.

Tikabella, hvor finder man sådan en sæbe henne?

0

Del dette indlæg

Jeg har også hørt om flere, der vælger at have begge dele. Har stødt på nogle herinde, hvor der var risposer til de voksne og sæbebobler til børnene, det synes jeg er en sød idé...Tror da bestemt det kan se sødt med masser af sæbebobler, der kommer flyvende :)

0

Del dette indlæg

Jeg har læst i en tråd her inde, for lang tid siden, at man skal passe på at boblerne ikke sætter mærker på tøjet, og at man kan købe noget special sæbe som netop skulle være lavet til ikke at sætte mærker.

Tikabella, hvor finder man sådan en sæbe henne?

EBAY - hvor ellers :biggrin:http://www.ebay.co.uk/itm/Wedding-Heart-Wand-Tube-BUBBLES-Favour-Confetti-Table-Decoration-NO-LABEL-/130590019270?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&var=&hash=item1e67c58ec6#ht_1750wt_1037

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer