Sign in to follow this  
Followers 0
Mrs D

Er det dumt af mig ?

5 posts in this topic

Hej piger. Sagen er den at mine veninder ( åbenbart ) holder PA for mig. Vi skal giftes til november og vi glæder os self rigtig meget. Det er en dag vi ser frem til med stor forventning og glæde.

Min h2b har været gift før, hvilket ikke gik som de forventede. De blev separede efter 3-4 mdr og i lang tid skræmte tanken om ægteskab ham. Men men nu er vi nået så langt til at blive gift :)

Ved at hans PA dengang var noget værre rod og de holdte det sammen og det var generelt ikke særlig hyggeligt.

Nu kom snakken så på min Pa og jeg kan mærke på ham at han inderst inde gerne vil, men nok er bange for det bliver noget ala sidste gang..

Jeg snakkede med min veninde om det, da min h2b har meldt ud at han ikke vil have noget PA, MEN jeg VED at hvis der bliver holdt noget for mig og ikke ham, vil han føle sig virkelig skuffet og ked af det. Han har mistet flere venner indenfor dette år og mange af de nye venner er derfor mine veninders kærester. Jeg har derfor sagt til min veninde, at hvis der bliver holdt noget for mig, vil jeg ønske at mændene stabler en hyggelig dag sammen for min h2b. Er det dumt af mig? Jeg VED bare at han vil blive så ked af det, selvom han har sagt at han ikke vil have noget PA.

Jeg snakkede med min veninde igår om det, og hun siger at mændene har stablet en kanon hyggelig aften sammen for ham som hun bare ved, at han vil sætte pris på. Og det varmer fan.... meget om mit hjerte. For så ved jeg at han vil føle sig værdsat og ikke kun af mig.

Er det helt ud i vejret at bede dem om at stable noget sammen for min h2b? :(

0

Annonce ♥

Nej, det synes jeg da ikke... det er jo ikke en ordre, men snak om din bekymring og omsorg for h2b

0

Enig med Miss Lena - du har jo gjort det på en omsorgsfuld måde uden at diktere noget

0

Jeg synes også det er en rigtig sød ting af dig at gøre...

0

Annonce ♥

Tak piger :) Er glad for at høre at det ikke er helt ude i torvene det jeg har gjort. :)

0