SoExited

Kjoleudsalg i København?

13 indlæg i dette emne

Hej ladies

Er der nogle er jer der ved, om nogle af Københavns kjolebutikker har udsalg i øjeblikket eller snart?

Har endelig fundet en dag, hvor min mor & far & veninde kan tage med ud at kigge - fredag d. 26. oktober - men vil selvfølgelig helst kigge et sted, hvor de har nogle af kjolerne på udsalg...

Nogle af jer som fx lige har været ude at prøve som ved hvem, hvor og hvornår der er udsalg i København?

Har set at House of Brides i Taastrup har 10 % på 2013-kollektionen i oktober - men hvad med House of Brides i København?? Eller andre??

Eller har de fleste butikker bare altid noget på udsalg?

:thanks:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, så godt det med HOB i Taastrup - men for mig der bor midt i København og med alle de kjolebutikker, der er herinde, ville det være lidt smartere hvis en af dem havde udsalg... Det virker fjollet at starte med at tage til Taastrup, når jeg ikke har været nogle steder endnu.

Og tænker bare, at der lissom må være flere af butikkerne som skal af med 2012-modellerne og derfor burde have udsalg :fløjt:

Hvad med House of brides i København, Copenhagen Bridal, Nicolai osv...

Nå, må jo gi' dem et ring :) Eller tage til Taastrup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ikke også kjoleudsalg igen i januar? eller er det oktober man skal handle i hvis man skal være heldig at skære lidt mere af prisen?

Tror også, der er nogle som holder udsalg i Januar. Januar er i hvert fald min plan B, hvis jeg ikke finder noget nu :lol:

0

Del dette indlæg

Ja, det havde jeg også tænkt mig. Synes bare oktober er kommet lidt bag på mig, og at det pludselig er meget meget tidligt at bestille en tid.

Har lige se at Nikolaj på deres hjemmeside reklamerer med lagersalg i denne weekend.

Copenhagen Bridal reklamerer også med udsalg

Redigeret af zymesl
0

Del dette indlæg

Hej! Jeg var ude og prøve kjoler for 3 gang igår i år og fandt min drømmekjole :loveshower: Nikolaj Brudekjoler der ligger lige ved Nørreport station har udsalg hele oktober, det har Lilly på Strøget også. Casa Lezar, ikke langt fra Torvehallerne var jeg også hos, mener også at de kører noget udsalg her i oktober. Desuden fik jeg at vide at oktober, november og december er rigtig gode måneder at prøve kjoler i, da ekspedienterne har rigtig god tid til at tage sig af en, da der ikke er særligt travlt her sidst på året. Til gengæld ville starten af året og foråret altid være et travlt tidspunkt hvor rigtig mange tager ud og prøver til sommerens bryllupper. Jeg havde stort set det hele for mig selv hos både Nikolaj, Casa lezar og Karim igår da jeg var ude og prøve :thumbsupsmileyanim: Det var rugtig dejligt og der var ingen stress og jag. Så oktober er en rigtig god måned at prøve kjoler i :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hej! Jeg var ude og prøve kjoler for 3 gang igår i år og fandt min drømmekjole :loveshower: Nikolaj Brudekjoler der ligger lige ved Nørreport station har udsalg hele oktober, det har Lilly på Strøget også. Casa Lezar, ikke langt fra Torvehallerne var jeg også hos, mener også at de kører noget udsalg her i oktober. Desuden fik jeg at vide at oktober, november og december er rigtig gode måneder at prøve kjoler i, da ekspedienterne har rigtig god tid til at tage sig af en, da der ikke er særligt travlt her sidst på året. Til gengæld ville starten af året og foråret altid være et travlt tidspunkt hvor rigtig mange tager ud og prøver til sommerens bryllupper. Jeg havde stort set det hele for mig selv hos både Nikolaj, Casa lezar og Karim igår da jeg var ude og prøve :thumbsupsmileyanim: Det var rugtig dejligt og der var ingen stress og jag. Så oktober er en rigtig god måned at prøve kjoler i :biggrin:

Dejligt at høre :cheerleader3: Og tillykke med kjolen i øvrigt :denmarkflag: Ville også gerne flere steder, men tror ikke mine forældre har tålmodighed til så meget, så skal nok bare vælge en butik til at starte med. Hvilken synes du var bedst, havde mest udvalg, sødeste ekspedienter etc..??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej ladies

Er der nogle er jer der ved, om nogle af Københavns kjolebutikker har udsalg i øjeblikket eller snart?

Har endelig fundet en dag, hvor min mor & far & veninde kan tage med ud at kigge - fredag d. 26. oktober - men vil selvfølgelig helst kigge et sted, hvor de har nogle af kjolerne på udsalg...

Nogle af jer som fx lige har været ude at prøve som ved hvem, hvor og hvornår der er udsalg i København?

Har set at House of Brides i Taastrup har 10 % på 2013-kollektionen i oktober - men hvad med House of Brides i København?? Eller andre??

Eller har de fleste butikker bare altid noget på udsalg?

0

Del dette indlæg

Hej ladies

Eller har de fleste butikker bare altid noget på udsalg? Hej og tillykke med det forestående bryllup. Vi vil rigtig gerne se dig og dine forældre d. 26 oktober.

Vi har altid gode brudetilbud i forretningen. Det kan både være nedsatte og udgåede modeller men også nye modeller, som bare har en god pris. Hvis du har et budget skal du bare melde det ud, så kan jeg love dig at vi kan gøre dig smuk uden at det koster en formue. Håber du har lyst til at booke en tid.

Med venlig hilsen

Bride Fashion

Kongevejen 139

2830 Virum

45 855151

info@bridefashion.dk

0

Del dette indlæg

Jeg var i copenhagen bridal forleden og der var udsalg på alt. Kjolen hang på bøjler efter hvad de kostede og der var mange :-)

Var det en god oplevelse i CPH bridal? For dem overvejer jeg nemlig meget. Det er tæt på mig, det virker som om det er en stor butik og synes de har mange flotte kjoler på hjemmesiden :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej ladies

Eller har de fleste butikker bare altid noget på udsalg? Hej og tillykke med det forestående bryllup. Vi vil rigtig gerne se dig og dine forældre d. 26 oktober.

Vi har altid gode brudetilbud i forretningen. Det kan både være nedsatte og udgåede modeller men også nye modeller, som bare har en god pris. Hvis du har et budget skal du bare melde det ud, så kan jeg love dig at vi kan gøre dig smuk uden at det koster en formue. Håber du har lyst til at booke en tid.

Med venlig hilsen

Bride Fashion

Kongevejen 139

2830 Virum

45 855151

info@bridefashion.dk

Tak for tilbuddet :) Det kan sagtens være jeg kommer forbi på et tidspunkt, men synes det ville være nemmest "bare" at tage en af butikkerme inde i København til at starte med.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer