mto82

Måske snart gravid og hvilken størrelse brudekjole?

4 indlæg i dette emne

Hej Alle her inde.

Har brug for et råd. Skal starte fertilitetsbehandling i næste mdr. og vi har rykket vores bryllup frem til marts mdr..

Så hvis behandlingen lykkes, vil jeg være 4 mdr. henne ved brylluppet.

Jeg skal ud og prøve brudekjoler her senere på mdr. hos Lilly, ved deres lagerudsalg.

Så mit spørgsmål til jer, er om jeg skal finde en brudekjole der er et eller to nr. større??

Jeg er normal størrelse og har aldrig været gravid før.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :)

Jeg skal giftes d. 10. november og skal have baby d. 14. marts, så jeg er 5 måneder henne når vi bliver gift. Og jeg har købt en brudekjole i den størrelse som jeg passede da maven var flad (LOL, den var altså ikke flad, men babytom ;)) Det sagde de inde i Lilly var det rigtige at gøre, det er ikke sådan en slimfit kjole hele vejen ned, men den sidder til på mave og bryst. Lilly siger forresten, at frem til 6 måneder er der ikke problemer med deres kjoler (langt de fleste i hvert fald), men at de ikke vil anbefale almindelige kjoler til dem over 6 månder.

Er det dit første barn? For jeg er 4 måneder henne nu, og maven er altså ikke særlig tydelig endnu. Så tror slet ikke du skal bekymre dig hvis du bare husker ikke at tage alt for meget på inden brylluppet.

Håber at du kan bruge mit svar til noget. Og så spørg inde i Lilly, de er altså ret vandt til det med gravide brude ;)

0

Del dette indlæg

Jeg har også lavet en tråd om graviditet og bryllup, der er et par smukke brude som har lagt billeder ind.

Selv vil jeg vente med at købe kjole, selvom jeg godt nok prøvede en i går. :a1221: men jeg kommer nok også til at være i 6 md :rolleyes:

Mht til behandling og bryllup, syntes jeg du skal prøve at se tiden an, det vil være rigtigt surt at købe en kjole som du har købt fordi du håber på at blive gravid, hvis der så ikke kommer nogen spirre ud af det i første forsøg. Jeg siger det fordi, jeg selv ville have svært ved at have en kjole på, som jeg havde købt fordi der var plads til lilleput, hvis der så ikke var nogen lille put. På sin vis er det også derfor jeg ikke køber kjole nu, fordi hvis min baby nu ikke bliver hængene, indtil den værste risiko er over, så vil jeg alligevel ikke bruge den kjole som jeg køber, fordi den så bliver min baby kjole (men det er jo slet ikke sikkert at du har det sådan).

1

Del dette indlæg

Ville gerne sætte nogle billeder ind, af den slags brudekjole jer leder efter, men det fungere ikke rigtig for mig. :oops:

Det er en kjole der sider ind til kroppen fra overvbrystet ned til hofterne. Er ikke så meget til brudekjoler der bare hænger løst ned efter barmen.

Resten af detaljerne kan i se på hjemmesiderne neden under.

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=62&M=eCom_Catalog&PID=&ProductID=PROD1298

http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=62&M=eCom_Catalog&PID=&ProductID=PROD991

Ellers rigtig gode råd

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer