Annika_musen

Anbefaling af fotograf

3 indlæg i dette emne

Nu har jeg ikke været aktiv herinde før vores bryllup, da jeg faktisk ikke anede siden eksisterede..

Men i forbindelse med at min søster nu skal giftes, så kan vi tøser bruge rigtig meget tid herinde efter hun fortalte mig om siden.

Jeg vil tillade mig at hjælpe andre lidt også, om det må stå her eller ikke må ved jeg ikke, men må man ikke anbefale fotografer, så må admin bare slette indlægget, og jeg undskylder på forhånd, har ikke lige kunne søge mig frem til om jeg måtte.

Nå, men historien går på at jeg (vi) oprindelig ville have min mands lillebror til at tage billeder til brylluppet, mest fordi jeg er så privat som jeg er, så havde jeg ikke lyst til at have en fremmed til at diktere mig osv.

Han er også meget dygtig, men laver normalt ikke den slags her, så han endte med at få presset mig til at vælge en pro fotograf, ikke noget hobby noget som der også er mange af..

Og i guder hvor var det bare det rigtige at gøre, det er en fotograf der har taget billeder til en bekendt af min svogers bryllup (tror jeg nok) :D

Eller de er vidst nok 3 fotografer, så der altid er en der kan tage opgaven, skulle de være booket i forvejen, vi har haft mail og telefonkontakt til dem inden, men det endte også med at vi mødtes med en af dem inden for at tale det igennem, derudover fik vi taget nogle prøvebilleder (Forlovelses billeder) for at sørger for at vi vidste lidt om tiden og hvordan det foregår, hvilket jo er fantastisk :D

Nå, men som jeg skrev før, er jeg meget privat, så jeg kan desværre ikke få mig selv til at dele billeder af mig selv, men i får her lidt jeg har fået fra føromtalte opgave, som er godkendt til at må vises :D

Vi havde ham så til rådighed hele dagen til en rigtig god pris :D

http://odensephotography.wix.com/home

2cxepfa.jpg

2ro12dy.jpg

n2izpl.jpg

34sq9ur.jpg

2wm0vt1.jpg

Redigeret af Annika_musen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer