Annika_musen

Trash the Dress, hvor og hvordan?

5 indlæg i dette emne

Hej alle tøser..

i forbindelse med min søsters bryllup har vi været meget på denne side og nu har jeg altså fået lyst til nogle trash the dress billeder..

Så nu skal jeg bruge jeres hjælp..

Vi bor i Odense, så er der steder i kan anbefale der? Som er lidt privat også, så vi ikke tiltrækker for meget opmærksomhed?

Derudover ville jeg høre om hvad i gør med tøjet bagefter, har i nogle med til at hjælpe osv.?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig hørt om dette begreb før? 'trash the dress' -hvad indebærer det?

At man tager nogle fede billeder, hvor kjolen måske ikke bliver en kjole bagefter.. Det mest almindelige er strand billeder. Her går man så ud i vandet - og kjolen bliver væd. Bagefter ruller man sig måske i sandet... Det ser hammer fedt ud :)

0

Del dette indlæg

Jeg anbefaler gerne Hollufgård igen :) Der er en stor park og skov bagved. Den er offentligt tilgængelig, men jeg møder sjældent nogen andre.

Fruens bøge er jo også et fantastisk sted, men ikke så privat.

Det er jo også muligt at tage ned til Odense å. Nede ved Åsumvej og så lidt længere ud fra byen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg anbefaler gerne Hollufgård igen :) Der er en stor park og skov bagved. Den er offentligt tilgængelig, men jeg møder sjældent nogen andre.

Fruens bøge er jo også et fantastisk sted, men ikke så privat.

Det er jo også muligt at tage ned til Odense å. Nede ved Åsumvej og så lidt længere ud fra byen.

Nå ja, Hollufsgaard er bestemt en mulighed, tror jeg kører derud i næste uge..

Mange tak :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer