Hellegaard&Gadeberg

Flade sko ?

6 indlæg i dette emne

Hej Piger ..

Håber der sidder en derude som har en god løsning på mit lille sko problem :)

Jeg søger med lys og lygte efter nogen hvide ballarina sko til den store dag men da vi er bare en smule udenfor sommeren ;) er det meget svært og finde nogen som så heller ikke koster en bondegård :/ Jeg er kigget rigtig meget på nettet men kan ikke få mig selv til at give 400 kr for nogen almindelige hvide ballarina sko som om sommeren kan fås til 80 kr i Føtex ..

Har nogen af jer set eller hørt om et sted jeg kan finde de sko ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger ..

Jeg søger med lys og lygte efter nogen hvide ballarina sko til den store dag men da vi er bare en smule udenfor sommeren ;) er det meget svært og finde nogen som så heller ikke koster en bondegård :/ Jeg er kigget rigtig meget på nettet men kan ikke få mig selv til at give 400 kr for nogen almindelige hvide ballarina sko som om sommeren kan fås til 80 kr i Føtex ..

Ved Deichmann havde nogle for et stykke tid siden til 200 kr så søde og pæne kig evt her http://www.deichmann.com/DK/da/shop/home-damer/home-damer-sko.cat

0

Del dette indlæg

Hej Piger ..

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor henne ad, men på strøget i København er der en butik der hedder "Sko feber" - Der har de mange forskellige sko, mellem 100-300 kr. :happy:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer