Posted November 16, 2012 · Report post What to say? Jeg har en super sød veninde som har tilbudt mig at lave min brudekjole til mig i bryllupsgave. Umiddelbart, har jeg lyst til at sige ja, hun er super dygtig til at sy, og jeg kan også selv sy, så vi vil kunne hjælpes godt af. Men, jeg er så kommet i tanke om, om min kommende mand måske syntes det er lidt fesnet at bryllupsgaven, bliver mest til mig??? Eller ja, jeg ved sku ikke, har ikke snakket med ham om det endnu.... Ingen tvivl om at jeg er dybt taknemmelig for tilbudet, men er det for meget, det er trods alt en stor gave... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2012 · Report post Det er da en flot gave Mht. din H2B så er kjolen til dig ja, men det er jo også et væsentligt bidrag til JERES bryllup. Så hvis du har lyst og modet til det, så tag imod gaven! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2012 · Report post Jeg synes, at det er virkelig flot af din veninde. Kan ikke forstå at din mand synes, at det er fesent, det er da en super gave - selvom det er dig, der kommer til at bruge den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2012 · Report post Jeg ved ikke om han ville syntes det, jeg har slet ikke spurgt ham ;-) jeg tror dog at jeg tager imod det fine tilbud, for det er jo også et væsentlig tilskud til vores bryllups budget, og det betyder at vi kan noget andet for pengene.... Desuden er gæsterne ikke inviteret for at give os gaver, men for at være med til at fejre vores kærlighed, og det syntes jeg i høj grad min veninde gør med sådan at deltage og bidrage til dagen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2012 · Report post Hold da op en fin gave!! Super sej veninde du har! *thumbs up* Jeg synes bestemt godt du kan tage imod den! Min veninde og hendes mand fik en lignende gave til deres bryllup (gratis leje af brudekjole fra brudens veninde) og der var bestemt ingen sure miner der :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2012 · Report post Sikke en flot gave fra din veninde... ...Mon ikke din kommende mand vil synes at det er dejligt med den besparelse? Jeg fik selv syet min kjole - og det var jeg virkelig glad for 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2012 · Report post Tak for jeres imputs!!! Min søde kæreste syntes det var en vild personlig og dejlig gave at få fra min veninde! Og han syntes det er vildt fedt at hun vil give mig så flot en gave... I dag har vi så været ude og kigge på kjoler, og jeg må sige at det var både vidunderligt og forbandet svært på samme tid. For jeg havde lyst til at købe en masse af dem med hjem. Der var to woowh kjoler, så nu skal vi i gang på tegnebrættet. Det er vildt spændende, men jeg kan sørme godt forså at man kommer til at købe en forkert kjole, eller for dyr kjole med hjem, når man står og kigge i spejlet, ligner en prinsesse og veninderne klapper i hænderne over hvor flot man er. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites