SAJ

Den Orangerøde tråd

1 post in this topic

Hejsa.

Da kjolen er købt og bindebånd derpå og sko skal være orangerød, så er farverne hjemme.

Der kommer en gennemgående orangerød tråd, i tøj, invitationer og på bordet mm.

Brudebukket og Blomsterne skal være orange/røs Calla meget enkel, det samme gælder på bordet.

Tænker at det måske vil være flot med lidt grønt dertil, da det jo er på stilkene alligevel, muligvs bambus sammen ved de flotte enkelte callaer.

NOGEN IDEER????

Vil ikke ha' det bliver for farvelade agtigt, men vi er begge vilde med naturen, haven osv.

Vi starter forresten bryllupet med en reception i haven for 50-70 personer, hvor jeg vil have plantet callaer for helhedens skyld. Derfor ville det nok være smukt og sammenhænende at bringe det grønne fra haven med til festen om aftenen.

Skal der mon være en grøn løber? skal servietterne være grønne og løberen orangerød eller hvad dælen finder jeg på?

IDEER ER MEGET VELKOMNE TAK.

Har en masse hosta i haven, de kan fint bruges, med små glaslyssestager oven på evt.

Har også japanske lygter i massevis, så haven har da de rette farver :rolleyes:

Åhh jeg har så mange ideer, prøver lige at få kogt dem lidt ned. Godt der stadig er 9 mdr. igen. Hov det er dælme i dag der er 9 måneder tilbage. :a1221:

Syntes det er sværet at finde inspiration til de helt enkelte og stilrene temaer, hvis det ikke er sort hvid.

Jeg er ikke til det traditionelle romantiske med rokoko buket osv. ingen blonder eller rosenblade til mig tak.

Det må der da være andre der også er til?????????????

mvh. SAJ

0

Annonce ♥