Sign in to follow this  
Followers 0
Artemis1313

panik løsning?

3 posts in this topic

hej mig og min H2B har planlagt at vi skal giftes inden for realativt kort tid og nu står jeg så i det problem at vi ikke har en skid styr på noget da vi begge er flyttet tilbage til danmark efter at have boet i sverige i 3-4 år.... nu står vi så og har næsten ingen penge og skal købe ALT til et bryllup.... så mit spørgsmål er: er der nogen som ved et billigt sted på sjælland til at få fikset sig lidt så man bliver smuk på bryllupet? og gerne nogen med en slags ''akut/panik'' løsning så man ikke skal booke flere måneder inden man for tid...?

please hjælp med nogle gode råd..!

0

Annonce ♥

Matas og Bodyshop og sådan nogle steder tilbyder tit at lægge make-up osv for ikke alt for mange penge, så der er bare at gå ind og spørge om en af deres make-up piger er/vil komme på arbejde den dag :) Så vidt jeg har hørt gør begge steder det ganske godt...

0

Matas og Bodyshop og sådan nogle steder tilbyder tit at lægge make-up osv for ikke alt for mange penge, så der er bare at gå ind og spørge om en af deres make-up piger er/vil komme på arbejde den dag :) Så vidt jeg har hørt gør begge steder det ganske godt...

tak :)

0