KrisLysgaard

Hvor går bryllupsrejsen hen?

6 indlæg i dette emne

Hej Brides

Nu nærmer tiden sig snart for mit bryllup :a1221: og mig og H2B har derfor kigget efter lande/steder hvor bryllupsrejsen kunne gå til. - men vi kan ikke blive helt enige om hvor. :shooter:

Hvor skal jeres bryllupsrejse gå hen til?

Og hvor mange penge bruger i på den?

Kram :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var på Maldiverne med stop i Dubai undervejs, det var fantastisk!!! Vores livs skønneste rejse og vi har ellers været mange steder. Men det hele var bare overdreven luksus. Brugte 50.000 ca. Jeg fortæller lidt om rejsen på min blog www.toomuchtulle.dk hvor jeg også har interviewet andre om deres bryllupsrejser hvis du har brug for inspiration. Ellers er der også nogle der viser billeder fra deres brylluprejse under bryllupsberetningerne :)

0

Del dette indlæg

Vi var på Hawaii i 2 uger. Min mand stod for det hele, og jeg vidste intet før på bryllupsdagen.

Vi havde 1 hel uge på Big Island og en uge på Oahu. Virkelig fedt. Så 2 uger i paradis. Jeg har skrevet om drømme rejsen i min beretning. Ud af alle de rejser vi har haft (rejser en del) er det nok den bedste. Hele rejsen, med lommepenge osv, rendte op i 100.000 kr

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores bryllupsrejse skal gå til Paris. ;) Den traditionelle klassiker, ingen af os har været i Paris så det er helt oplagt at vores tur skal gå dertil.

Jeg er studerende så pengene er ikke til det store. Men vi satser på en budget der hedder 10.000 vi tager en tur på 5 dage, da vi har en søn på 1 år som vi vælger ikke skal med. Bryllupsrejse er kun for mor og far så vi kan være det nygifte par og ikke de nygifte forældre ;)

Men vil anbefale jer at finde ud af hvad i egentlig forventer af en bryllupsrejse. Skal det være varm, slappe af ferie eller vil i have en storbys ferie med sightseeing og oplevelser. Man kan os bare køre den spontane stil og tage en afbudsrejse sådan 1-2-3 ud af døren og til flyet. ;) Tage til lufthavnen med en kuffert pakket til et varmt eller køligt land og så bare vælge fra tavlen.. ;)

Vi vil begge en storbys ferie med oplevelser, bytur og romantik. :)

God jul og godt nytår + vidunderligt bryllup til jer :)

0

Del dette indlæg

Vi tager en smut-tur til London fra mandag til lørdag efter brylluppet.

Vi har valgt at det eneste vi ønsker os er gavekort til Apollo og penge. SÅ vi tager den lange bryllupsrejse senere. Vi har talt om Thailand eller Maldiverne alt efter hvad vi har penge nå rejsen skal planlægges :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer