nammigris

Brudekjole på udsalg?

18 indlæg i dette emne

Hej, står og mangler kjole på et stramt budget og ville høre om nogen her havde erfaringer med at kjoleshoppe på udsalg? Kan max give 2500 for kjolen men jeg vel gerne prøve og se om jeg kan finde én endnu billigere hvis muligt :wink: Kan man regne med at ved udsalgsstart har de mange billige kjoler eller bliver de sat længere ned?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er også muligheden at købe en brugt...

jeg var heldig at finde drømmekjolen til 15000 kr brugt, så slap med 1500 kr og kjolen er jo den samme sparede bare 13500 kr som jeg kan bruge på noget andet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu står der ikke hvor i landet du er fra, men Kennedys ved Aarhus har udsalg lige nu. Deres 2012 modeller er sat ned med op til 80%, så der kan du måske også finde noget.

Det er i hvert fald min plan at se om ikke drømmekjolen tilfældigvis var på tilbud :happy:

0

Del dette indlæg

Nu står der ikke hvor i landet du er fra, men Kennedys ved Aarhus har udsalg lige nu. Deres 2012 modeller er sat ned med op til 80%, så der kan du måske også finde noget.

Det er i hvert fald min plan at se om ikke drømmekjolen tilfældigvis var på tilbud :happy:

Starter udsalget ikke først 19.jan? havde nemlig set det, bor i Aalborg så der er vist også Lucca bride outlet jeg skal besøge :)

0

Del dette indlæg

Starter udsalget ikke først 19.jan? havde nemlig set det, bor i Aalborg så der er vist også Lucca bride outlet jeg skal besøge :)

Jo det er vist rigtigt :) Tiden går lidt sært når man læser til eksamen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor kan man se 2012 modellerne? Overvejer stærkt at bestiile tid

0

Del dette indlæg

Jeg ved det ikke... Jeg har bestilt en tid bare for at se om ikke drømmekjolen tilfældigvis kunne være billig :fløjt: Ellers går jeg på jagt udenfor udsalgsperioden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved det ikke... Jeg har bestilt en tid bare for at se om ikke drømmekjolen tilfældigvis kunne være billig :fløjt: Ellers går jeg på jagt udenfor udsalgsperioden...

Har fundet 2012 billeder og synes det er togtur fra Aalborg værd at smutte forbi og prøve :) Tror jeg må hæve minimum pris lidt dog ;)

0

Del dette indlæg

Hvis du ikke har noget i mod at købe en brugt kjole, så kan du også spørge i din lokale Røde Kors.

Jeg var selv så heldig at finde en flot Lilly model med slæb til kun 450 kr i vores lokale Røde Kors. Du kan altid gå ind og spørge dem. De er rigtig søde. I Røde Kors var de endda så søde og tilbyde og hente nogle kjoler hjem fra deres hovedlager henne i Jylland. Men I nogle butikker har de dem også liggende ude på lageret - man skal bare spørge.

Det var rigtig dejligt at jeg selv kunne få kjolen så billigt, for vi havde brug for nogle områder i vores budget, hvor vi kunne spare. Min kæreste tøj fandt vi dog ikke i en Røde Kors, men det købte vi tilgengæld billigt på udsalg.

0

Del dette indlæg

Hvis du ikke har noget i mod at købe en brugt kjole, så kan du også spørge i din lokale Røde Kors.

Jeg var selv så heldig at finde en flot Lilly model med slæb til kun 450 kr i vores lokale Røde Kors. Du kan altid gå ind og spørge dem. De er rigtig søde. I Røde Kors var de endda så søde og tilbyde og hente nogle kjoler hjem fra deres hovedlager henne i Jylland. Men I nogle butikker har de dem også liggende ude på lageret - man skal bare spørge.

Det var rigtig dejligt at jeg selv kunne få kjolen så billigt, for vi havde brug for nogle områder i vores budget, hvor vi kunne spare. Min kæreste tøj fandt vi dog ikke i en Røde Kors, men det købte vi tilgengæld billigt på udsalg.

Super, så må jeg på jagt :) Ja det er dyrt nok i forvejen hehe

Har du lagt et billede ind af din kjole nogen steder?

0

Del dette indlæg

Jeg vil også anbefale lilly's online tilbud. Jeg fandt min kjole til 1500 kr. Jeg manglede så en bolero til, så jeg gik ind i en af deres forretninger, de havde ikke umiddelbart noget hængende i samme stof, men den flinke ekspedient var ude bagved og fandt så en, der var helt perfekt...og sat ned til kun 250 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

"Super, så må jeg på jagt :) Ja det er dyrt nok i forvejen hehe

Har du lagt et billede ind af din kjole nogen steder?"

Nej desværre. Det har jeg ikke, men den minder meget om denne her. Håber at linket virker

http://www.lilly.dk/...OUP53&PageNum=1

Det er nr 4 billede

Du ska dog være opmærksom på, hvis du finder eller vælger en kjole (i samme stil) så skal du også ud og købe et underskørt for at kjolen vil tage sig flottest ud. Jeg fandt mit til 400 kr på den blå avis på nettet. Så samlet set kom min kjole og skørt til at koste 850 kr.

Mit slør har min mor foræret mig. Det er helt nyt og undertøj har jeg selv været ude og købe i Ravn.

Redigeret af Alblas
0

Del dette indlæg

"Super, så må jeg på jagt :) Ja det er dyrt nok i forvejen hehe

Har du lagt et billede ind af din kjole nogen steder?"

Nej desværre. Det har jeg ikke, men den minder meget om denne her. Håber at linket virker

http://www.lilly.dk/...OUP53&PageNum=1

Det er nr 4 billede

Du ska dog være opmærksom på, hvis du finder eller vælger en kjole (i samme stil) så skal du også ud og købe et underskørt for at kjolen vil tage sig flottest ud. Jeg fandt mit til 400 kr på den blå avis på nettet. Så samlet set kom min kjole og skørt til at koste 850 kr.

Mit slør har min mor foræret mig. Det er helt nyt og undertøj har jeg selv været ude og købe i Ravn.

Wow du har været heldig :)

Jeg ved ihvertfald nu at jeg skal helst finde A-line snit og størrelsen hedder vist 38-40

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer