fruen

Doner et bryst og støt en god sag

1 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Ved godt at dette emne ikke er bryllupsrelateret, med der er SÅ mange dejlige damer herinde at jeg tænkte at I måske ville være med til at støtte en god sag på en kreativ måde!!

Jeg har netop deltaget i et fantastisk projekt til fordel for kræftens bekæmpelse!

Jeg syntes det er et RIGTIGT sjovt, kreativt og godt projekt som jeg gerne ville støtte op om, og måske er der nogen af jer skønne tøser herinde der har lyst til at være med!

Projektet handler om at man laver en gipsafstøbning af sit bryst, dekorere værket og donere det til projektet!

151201310527.jpg

Så er det meningen at der skal indsamles 1300 værker ialt, da der dør ca 1300 kvinder hvert år af brystkræft!

Så bliver værkerne solgt til 1300,- kr stykket og de penge går til kræftens bekæmpelse!

Man kan sagtens lave afstøbningen alene derhjemme det er ikke svært, men vi lavede en venindeaften og havde det bare SÅÅÅ sjovt, det ville også egne sig til et polterarbend event!!

Støbekittet koster 100,- og 50,- kr i porto hvis man ikke kan afhente selv!

Der bliver også arrangeret små udstillinger med brystværker som man kan tage ind og se: Næste udstilling er i Bredgade 22 fra d. 7. - 17. februar!

Se hvordan I kan være med på hjemmesiden her: http://mitbryst.com/

Ellers kan du skrive en PM til mig og så hjælper jeg gerne!

Mange Hilsner til jer alle :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer