morten+louise

E.L.F make up?

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Gud hvor spændene.. Hvad har du bestilt.. ??

Jeg bruger de samme ting som jeg har brugt de sidste 15 år.. Men synes det ser vildt lækkert ud..

Hvad skulle man bruge hvis man skal have et komplet sæt? Og hvordan finder man rundt i hvilken pudder og rouge farve man skal bruge?

Jeg tænker jeg skal have smokey eye på dag..

0

Del dette indlæg

Jeg bestiller ovenstående (billeder) og fandt en Blush And Bronzer Compact til kindbenene.

Jeg har bestilt Urban decay naked 2 ( evt. tjek youtube for smikoey eyes).

Men mangler at finde en fantastisk mascara.

Foundation og mineral pudder køber jeg herhjemme for at være sikker på at finde noget der passer til min hud

0

Del dette indlæg

okay, nu genopliver jeg lige den her tråd - er det der ELF virkelig så godt, som det lader til? Jeg bruger meget sjældent make-up - faktisk stort set kun, når jeg er ude og optræde i kostume, men vil jo gerne være lækker på min bryllupsdag :) Jeg har en aftale med min mors veninde, der arbejder i Matas, hun skal lægge min make-up. Men har sagt, jeg selv vil købe tingene, for at være sikker på, farvene passer til mig osv.

Men...hvad skal man købe? Hvad er primer osv? Tænker, jeg skal have noget i retning af øjenskygge, mascara og lidt på læberne måske, men hvad med pudder/foundation, streg osv? Hvad hører egentlig "til" en make-up? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer