Miss-Rina

Vores bryllup 7-9-13 <3 BERETNING FORTSAT <3

1,022 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jamen det er bare så dejligt med gæstebogen! :heart: Skal i Magasin på et tidspunkt i denne uge og se om de stadig har den spiralbog jeg har kigget på. Ellers ved jeg ikke lige hvor jeg skal kigge henne, måske Salling eller en boghandler har noget i den stil..?

Lidt har vi nået, og det er jeg skisme glad for! Selvom vi får en lidt presset uge, så har H2B lovet at NU skal vi ud og se på tøj til ham. Han havde sagt at han ville gøre det når vi skulle hente ringene i Aalborg, men det blev ikke til noget alligevel. Så det glæder jeg mig til :)

Derudover skal ovnen også på overarbejde, selvom det næsten er for varmt i øjeblikket til at stå i køkkenet og bage :wink: men det er et af de punkter H2B har, så der slipper jeg - top fedt at han hjælper så meget, og har pokkers god tålmodighed med mig - elsker ham bare endnu mere for det! :loveshower: dejlige mand altså :a1221:

Ja nu er der heller ikke længe til jeg skal vælge kjole.. Bliver dejligt at få styr på - ENDELIG! Men er nu lidt nervøs over det.. Ved ikke lige hvad der går af mig :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det armbånd fint :) Måske sådan noget jeg søger også, men vil det ikke kunne hænge fast i kjolen ? :/

Tak :)

Nej det tror jeg ikke det vil. Alle de små hager, der holder stenene på plads er helt afrundede og stikker ikke op. Så tror det fint vil gå, også selvom din kjole fx har mange blonder/tyl.

0

Del dette indlæg

Hvor er det fint... Hvorfor hedder det tennis??

Tak :) Har lige måttet google lidt, og her er svaret:

"I 1987 spillede Chris Evert, den tidligere kvindelige tennis verdens 1'er og vinderen af ​​18 Grand Slam-singler titler, i US Open. Hun var iført et elegant, in-line diamant armbånd, som ved et uheld gik i stykker og kampen blev afbrudt for at tillade Chris at inddrive sine dyrebare diamanter. Den "tennis armbånd" hændelse udløste et nyt navn for elementet og udløste en enorm smykke tendens. Tennis armbånd er fortsat med at blive båret af forskellige tennis stjerner som Serena Williams og Gabriela Sabatini."

Som skrevet ovenfor hedder det også et in-line armbånd, men også et eternity armbånd. Det mest populære navn er dog tennis armbånd :)

0

Del dette indlæg

Nå DERFOR..... !!! Altså DUMME DORTE!!! Da du startede med at skrive tennisarmbånd tænkte jeg først på et svedbånd :) ... Ja okay det kunne jeg godt tænke mig til at du IKKE ville have på.... Så tænkte jeg på Bjørn Bjorg smykker som var edder moderne da jeg var teenager...

Haha...

Men NU er der styr på det! Det er sk*** flot!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inspiration til brudebuket

Det er jo godt nok H2B der står for buketten, men derfor kan jeg jo godt vejlede ham lidt :biggrin: Så her er lidt blomster-spam..

Jeg er især vild med nr. 2 og 3 :heart:

post-64413-0-23104000-1374656012_thumb.j

post-64413-0-60940100-1374656052_thumb.j

post-64413-0-93947100-1374656033_thumb.j

post-64413-0-84572800-1374656024_thumb.j

Redigeret af Miss-Rina
0

Del dette indlæg

Jeg synes også tit de kan blive for voldsomme i størrelsen, så håber på en ala de to første. Nr 3 kunne være vildt flot med en mindre kaskade og overgang til orkideerne.

Hmm.. Har vist billederne til H2B. "Er de forslag til forhandling?" Spurgte han så bare... Tror gerne han vil lidt mere PANG på farverne.. Ved jeg skisme ikke lige hvad jeg skal sige til.... :unsure:

0

Del dette indlæg

Gud hvor er jeg kommet bagud... :oops:

Hvor er det bare spændende med kjolerne... Jeg var vist mest til nr. 2 i første omgang og det er jeg sådan set stadig... Nr. 1 vil også sidde flot på dig, den falder bare ikke li i min smag... Nr. 3 er no-go, den skærer virkelig et dumt sted... Nr. 4 er nærmest en tro kopi af Pronovias Benicarlo, og det synes jeg egentlig er lidt irriterende... Hehe... Kan ellers godt li den...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare spændende med kjolerne... Jeg var vist mest til nr. 2 i første omgang og det er jeg sådan set stadig... Nr. 1 vil også sidde flot på dig, den falder bare ikke li i min smag... Nr. 3 er no-go, den skærer virkelig et dumt sted... Nr. 4 er nærmest en tro kopi af Pronovias Benicarlo, og det synes jeg egentlig er lidt irriterende... Hehe... Kan ellers godt li den...

Det er svært at holde sig opdateret på alt det man følger med i :wink:

Jeg er så spændt og nervøs for at komme ned og prøve kjoler i næste uge!

Lige nu er jeg selv mest til nr 2. Overvejer dog at droppe det blondeslør jeg har på på billederne, og så få et helt enkelt i stedet for..

0

Del dette indlæg

Det er svært at holde sig opdateret på alt det man følger med i :wink:

Jeg er så spændt og nervøs for at komme ned og prøve kjoler i næste uge!

Lige nu er jeg selv mest til nr 2. Overvejer dog at droppe det blondeslør jeg har på på billederne, og så få et helt enkelt i stedet for..

Jeg ville også ta et mere enkelt slør, men jeg er også meget minimalistisk... :)

Jeg håber du kan træffe en beslutning når du står der, så du kan få ro i hovedet...

0

Del dette indlæg

Iiiih nogle fine buketter...er VILD med den første, men orkideerne er jo også bare sååååå smukke!!!

Den er også rigtig flot! Kan godt li at den er så simpel :) Jeg havde egentlig først tænkt at jeg skulle have en buket med pæoner i, men mange siger at det ikke er sæson for dem i september :unsure: og da vi har rigtig mange orkideer og roser her hjemme, så var det helt oplagt at jeg vælge disse to blomster i stedet.

Jeg fik snakket med H2B om farverne i buketten i aftes. Han vil rigtig gerne have lidt mere farve på, og det er jeg ikke helt overbevist om. Jeg fandt lidt flere billeder hvor der stadig indgår hvide roser, men også er lidt farve på, og det kunne H2B godt tilslutte sig. Desuden er jeg ret sikker på at jeg får bånd på håndtaget, det syntes han vist var en fin detalje. Så det er jeg rigtig glad for :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det smukt dit armbånd, det kan jeg godt forstå at du faldt pladask for.

Hvor er det skønt at I har fået ordnet lidt bryllupsting i ferien... Elsker bare når man kan sætte flueben ved noget man har ordnet.... Sådan en skøn følelse :wink:

0

Del dette indlæg

Indkøb

Vi har fået købt vaser til bordene, 20stk i alt. Det endte med de billige fra Ikea. Da jeg prøvede at sætte blomster i en af dem i går kom H2B hen til mig. Ih hvor var han glad for at vi havde valgt dem, for de var da meget pænere end de andre vi havde fundet. Og til den nette sum af 12kr stk, så bliver det da ikke meget bedre :biggrin:

Derudover fik vi shoppet lidt på nettet i går. Der er nu indkøbt stof-lignende servietter i mørk lilla, sølv servietter med mønsterprægning, hvide "net" bordløbere, akryl kageopsats og sort/hvid "moderne" kagefigur. Pyha, det blev en dyr omgang, 1150kr. Havde skisme ikke regnet med at det ville løbe op i så meget! Men som H2B sagde, så er det kageopsatsen der er det dyreste. Hvis det er noget skrammel, så kan den komme retur, og så må vi se om vi kan finde noget andet. Håber det kommer inden weekenden, så vi kan lave prøve på bordopdækning.

0

Del dette indlæg

Hvor er det smukt dit armbånd, det kan jeg godt forstå at du faldt pladask for.

Hvor er det skønt at I har fået ordnet lidt bryllupsting i ferien... Elsker bare når man kan sætte flueben ved noget man har ordnet.... Sådan en skøn følelse :wink:

Tak :) glæder mig sådan til at få det på, og ikke mindst kunne bruge det efterfølgende :7himmel:

Ja det er bare det bedste når man kan sætte hak ved flere ting :)

0

Del dette indlæg

Iiiih nogle fine buketter...er VILD med den første, men orkideerne er jo også bare sååååå smukke!!!

Den er også rigtig flot! Kan godt li at den er så simpel :) Jeg havde egentlig først tænkt at jeg skulle have en buket med pæoner i, men mange siger at det ikke er sæson for dem i september :unsure: og da vi har rigtig mange orkideer og roser her hjemme, så var det helt oplagt at jeg vælge disse to blomster i stedet.

Jeg fik snakket med H2B om farverne i buketten i aftes. Han vil rigtig gerne have lidt mere farve på, og det er jeg ikke helt overbevist om. Jeg fandt lidt flere billeder hvor der stadig indgår hvide roser, men også er lidt farve på, og det kunne H2B godt tilslutte sig. Desuden er jeg ret sikker på at jeg får bånd på håndtaget, det syntes han vist var en fin detalje. Så det er jeg rigtig glad for :biggrin:[/quote

Jeg eeeelsker også pæonerne, men du har nok ret i, at de ikke er til at opdrive i september...øv!

Havde sket ikke tænkt tanken med at tilføje lidt "pang" til de hvide roser....det ser jo vildt godt ud. Specielt buket nr. 1 synes jeg er helt eventyrlig 😍

Dejligt at manden er med på den..de må jo gerne guides lidt hi hi

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer