Julie_Marie

25. maj 2013. Julie & Henrik, Hurtig update!

269 indlæg i dette emne

Miss Dior er simpelthen den bedste duft!

Hvis jeg ikke skal have en ny duft, vil jeg helt sikkert have min miss dior på.

Ja, Dior er super lækker. Dejlig frisk og sød.. Ligesom mig.. Ha ha

Kan godt forstå at du er vild med den, den emmer af romantik!

Jeg har selv Flowerbomb, som jeg elsker! Navnet passer perfekt til duften, det er en eksplosion af blomster, jeg bliver så glad af duften.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber det lykkes for din H2B når det betyder så meget for dig :)/> Kan dog godt forestille mig at det er lidt svært at skaffe.. Rigtig sødt sæt du har fundet :)/>

Ja, det håber jeg også. Men det er en meget svær opgave, så forstår godt hvis det ikke lykkedes ham.

Tak, jeg er også godt tilfreds med købet, kunne ikke lige overskue hvis hofteholderne skulle købes ved siden af, syntes at det sad så så akavet på mig i butikken. :blink:

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Ej, jeg havde slet ikke overvejet at købe en ny duft som kan være ens "bryllupsduft", men det er da kommet på listen af ting, jeg overvejer :wink: :fløjt:

Synes dit undertøj ser rigtig lækkert ud! :thumbsupsmileyanim:

Nej, tanken havde heller ikke strejfet mig før at jeg så det på pinterest.

Men det giver jo mening, ligesom når nogen har ens farmors parfume på, og man straks bliver sent mentalt tilbage til farmors stue og får en hygge følelse.

Det er en smuk tanke at man kan dufte til den parfume man har på, på sin bryllupsdag og så opleve alle følelserne igen. :7himmel:

Du har også rigtig mange gode ideer, kan rigtigt godt li din tråd!

kan du ikke lige komme forbi silkeborg og samle mine papir pom pom'er?? :wink:

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, jeg havde slet ikke overvejet at købe en ny duft som kan være ens "bryllupsduft", men det er da kommet på listen af ting, jeg overvejer :wink: :fløjt:

Synes dit undertøj ser rigtig lækkert ud! :thumbsupsmileyanim:

Nej, tanken havde heller ikke strejfet mig før at jeg så det på pinterest.

Men det giver jo mening, ligesom når nogen har ens farmors parfume på, og man straks bliver sent mentalt tilbage til farmors stue og får en hygge følelse.

Det er en smuk tanke at man kan dufte til den parfume man har på, på sin bryllupsdag og så opleve alle følelserne igen. :7himmel:

Du har også rigtig mange gode ideer, kan rigtigt godt li din tråd!

kan du ikke lige komme forbi silkeborg og samle mine papir pom pom'er?? :wink:

Tak :hug:

Haha, Silkeborg ligger desværre liiiidt for langt væk til jeg lige kommer forbi :wink:

Redigeret af CilleTX
0

Del dette indlæg

Nørdet bekendelse

Ja, som overskriften antyder vil jeg fortælle hvad jeg virkelig virkelig ønsker at min mand giver mig i morgengave.

Jeg er kæmpe Joss Whedon fan.

Til jer der ikke kender ham, så har han instrueret og skrevet The Avengers filmen.

Men for mig, begyndte det langt før.

I 90'erne skabte han en serie I sikkert kan huske; Buffy the vampire slayer.

Det lyder jo altsammen frygteligt banalt, men for mig blev den serie til en guide og inspiration til hvordan jeg overlevede en hverdag som et mobbe offer og en outsider.

I mange år har jeg lidt af social angst, så ofte er selv dagligdags ting, som at handle ind, et mareridt.

Joss Whedon's ord har flere gange redet mig fra selvmord, når jeg ikke kunne finde modet til at fortsætte.

Hans måde at skriv stærke heltinder der fortsætter kampen, trods deres smerte, ser jeg som min redningsbåd, når jeg følte at jeg skulle drukne.

Derfor vil det betyde uendeligt meget for mig, hvis min kommende mand ville skaffe mig en personlig hilsen.

Jeg ved at det er en mærkelig ting, set udefra, men jeg vil gerne være ærlig på min tråd,

og dette er en ting der røre mig dybt.

Jeg ved præcis hvad du mener, jeg levede og åndede Buffy som hjalp mig gennem en del år med forfærdelig mobning. Mange quotes sidder stadig i hovedet, efter de hjalp mig komme igennem de virkelig slemme tider... Håber virkelig det lykkes det H2B - fantastisk gave,- og god "nørdet bekendelse" :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nørdet bekendelse

Ja, som overskriften antyder vil jeg fortælle hvad jeg virkelig virkelig ønsker at min mand giver mig i morgengave.

Jeg er kæmpe Joss Whedon fan.

Til jer der ikke kender ham, så har han instrueret og skrevet The Avengers filmen.

Men for mig, begyndte det langt før.

I 90'erne skabte han en serie I sikkert kan huske; Buffy the vampire slayer.

Det lyder jo altsammen frygteligt banalt, men for mig blev den serie til en guide og inspiration til hvordan jeg overlevede en hverdag som et mobbe offer og en outsider.

I mange år har jeg lidt af social angst, så ofte er selv dagligdags ting, som at handle ind, et mareridt.

Joss Whedon's ord har flere gange redet mig fra selvmord, når jeg ikke kunne finde modet til at fortsætte.

Hans måde at skriv stærke heltinder der fortsætter kampen, trods deres smerte, ser jeg som min redningsbåd, når jeg følte at jeg skulle drukne.

Derfor vil det betyde uendeligt meget for mig, hvis min kommende mand ville skaffe mig en personlig hilsen.

Jeg ved at det er en mærkelig ting, set udefra, men jeg vil gerne være ærlig på min tråd,

og dette er en ting der røre mig dybt.

Jeg ved præcis hvad du mener, jeg levede og åndede Buffy som hjalp mig gennem en del år med forfærdelig mobning. Mange quotes sidder stadig i hovedet, efter de hjalp mig komme igennem de virkelig slemme tider... Håber virkelig det lykkes det H2B - fantastisk gave,- og god "nørdet bekendelse" :bearhug:

Mange tak, det lyder jo som en sær ting, set udefra. Men det har bare betydet så meget for mig!

Det er dejligt at vide at jeg ikke er alene, og at andre forstår hvordan den serie har hjulpet mig.

:hug:

0

Del dette indlæg

Head piece

Så blev mit hårpynt købt,

som er en ret stor ting for mig, har været meget i tvivl om hvad jeg ville ha'.

Men i sidste ende faldt valget på denne kam fra Bella Tiara til 500kr med porto.

(Som var mega dyr! 200kr!!)

yhst-78573387923591_2250_1074881825_zps82aa2149.jpeg

1210cdc3ba62f1cc6f18c0216d6f39d0_zps3912292f.jpg

bbe8487e198fb0461af0db7f75472a17_zps06504882.jpg

f2f4e8b71c64cc05426a38e8a7e1986b_zps41ba8884.jpg

2faed9cdd094d3f092114d5adbbaec26_zpsb64331c9.jpg

119908408798695394_VChdGjB5_b_zpsa2a3b10f.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Make-up

Vil gerne ha' et naturligt, friskt og romantisk udtryk,

gerne med diskret markerede øjne.

Så har fundet lidt inspiration på nettet.

tumblr_m0a9aufOX21r2befa_zps95b76adc.jpg

bfddb8f8e6bb536070bf3b2f85a9053d_zpsc1bf2bc7.jpg

valentintinesdaycelebmakeupideas_zpsde7fed55.jpg

bridal-make-up-destination-wedding-make-up-tutorial_zps2dcd8601.jpg

IMG_0124_zpsc2abb45c.png

IMG_0123_zps18d2814c.png

9b3be96f1576661566c1a208dacc790c_zps3f8d4b45.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Moodboard / tema

Fik lyst til at samle nogle collager på nettet som inspiration.

Vi er nu ret afklaret med hvad vi sigter efter, men det er dejligt med nogle billeder der illustrere det.

elegant-outdoor-wedding-inspiration-peach-lavender-cream-bridal-flowers-shoes__full_zps3824b3d3.jpg

4d68abb66c9a2b44a54ca92d8549e08c_zps6073446d.jpg

yellow_zpsd8847699.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Møde m. Restauranten

Vi skal ud og snakke med dem på Karoline Amalie lørdag d. 23/2.

Skal have styr på:

Menu

Bord opsætning

Blomster, lys og stager

Pynt af lokale

Evt. Cafe borde på terrassen

Hvornår skal festen slutte?

Hvad hvis det regner?

Evt aftale møde ang prøvesmagning

Musik i haven?

Må vi pynter dagen før?

Fakler el lign til tarrasen?

Mangler jeg noget..? Input modtages gerne! :)

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu melder jeg mig lige ind i din tråd... Det ser virkelig fantastisk ud... :7himmel:

Og fantastisk med en tur til Rom, det er min og kærestens yndlindsby - der er så skønt!! :7himmel:

Tak, hvor er du sød!

Jeg glæder mig så meget! Vi har aldrig været i Rom, så det bliver spændende! Du må endelig sige til hvis du har nogle fif eller steder vi skal se? :)

0

Del dette indlæg

Bryllupsklokker

Jeg fandt dem her inde på pinterest,

så tror at det måske er tid til at jeg går igang med et nyt projekt nu hvor invitationerne er færdige og sendt.

Det er åbenbart noget man gør i Irland, men det ser da festligt ud!

Så kan folk vifte med dem når vi skal kysse

:lol:

290759a2f9fc21ab50a70ffee21264d3_zpsdd41f05e.jpg

Redigeret af Julie_Marie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg lige lidt tid til og få din fantastiske tråd kigget igennem. :biggrin:

Nøj hvor har du mange fine insp. billeder og hvor ser det hele bare fint ud. :thumbsupsmileyanim:

Må nok også indrømme jeg er blevet helt vild med din kjole. NØJ den er flot. :c166:

Glæder mig til at følge din tråd lidt, (Da vi jo skal giftes samme dag) Heeh :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hejsa :)

TILLYKKE med det kommende bryllup.

Tænkte at det var på tide at jeg fik sendt en besked i din tråd, da jeg har været herinde et par gange og lure.

Kan se at vi er til lidt ala samme stil, de samme blomsterkombinationer, vores kjoleønsker har nogle af de samme detaljer + vi har samme skosmag. hehe :lol:

Tyvstjæler lige dine ideer om sæbebobler istedet for ris og en ny parfume til selve dagen, som altid vil minde os om bryllupsdagen.

Må også lige rose din kjole, hvor klæder den dig bare flot .. super lækkert billed af dig, fordi man kan se hvor glad og tilpas du er. :biggrin:

Glæder mig til at følge mig..

0

Del dette indlæg

Så fik jeg lige lidt tid til og få din fantastiske tråd kigget igennem. :biggrin:

Nøj hvor har du mange fine insp. billeder og hvor ser det hele bare fint ud. :thumbsupsmileyanim:

Må nok også indrømme jeg er blevet helt vild med din kjole. NØJ den er flot. :c166:

Glæder mig til at følge din tråd lidt, (Da vi jo skal giftes samme dag) Heeh :thumbsupsmileyanim:

Tak tak, jeg bliver helt smigret :blush:

Det er ved at komme tæt på, det bryllup. Kun 3 måneder tilbage! :o:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tak tak, jeg bliver helt smigret :blush:

Det er ved at komme tæt på, det bryllup. Kun 3 måneder tilbage! :o:cheerleader3:

Jaaaah. :D :cheerleader3:

ijh hvor jeg dog glæder mig . :)

0

Del dette indlæg

Hejsa :)

TILLYKKE med det kommende bryllup.

Tænkte at det var på tide at jeg fik sendt en besked i din tråd, da jeg har været herinde et par gange og lure.

Kan se at vi er til lidt ala samme stil, de samme blomsterkombinationer, vores kjoleønsker har nogle af de samme detaljer + vi har samme skosmag. hehe :lol:

Tyvstjæler lige dine ideer om sæbebobler istedet for ris og en ny parfume til selve dagen, som altid vil minde os om bryllupsdagen.

Må også lige rose din kjole, hvor klæder den dig bare flot .. super lækkert billed af dig, fordi man kan se hvor glad og tilpas du er. :biggrin:

Glæder mig til at følge mig..

Ja, jeg holder også øje med dine ideer, du har jo en fantastisk smag! :lol:

Du stjæler bare løs hvis der er noget du kan li :wink: Ellers kan jeg anbefale at du kigger på pinterest under wedding, der er virkelig meget at gå igang med!

Jeg er virkelig også glad for min kjole, glæder mig helt vanvittigt til at få den på igen! Har en tid til prøvning d. 21 marts, så ser den heldigvis snart igen :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer