Majstot

vægttab.nu vs madlog.dk

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet vægttav.nu men jegh arprvet madlog. Jeg synes det fungerer rigtig godt, og jeg synes faktisk det er en fin pris, og det er meget let og overskueligt.

Kender du madital.dk? Det er ca det samme. Den er også gratis, og jeg synes faktisk den er god, hvis man ikke vil bruge pengene på det. Madlog er lidt nemmere, da mange madvarer er kodet ind med mærket på varen (fx schulstad, arla osv). Men jeg TROR faktisk også de så småt er begyndt på det på madital.dk. På madital får man smileys.. 1 for vand, 1 for sammensætning af kost, 1 for fisk (der tæller den så for en hel uge ad gangen) 1 for motion. Der er flere, men kan ikke huske dem alle, men det motiverer faktisk rigtig godt, for man vil se gerne have at alle smileyerne er glade. Men det er altså lidt hurtigere at taste ind i madlog, og det virker lidt mere overskueligt..

Det er en smagssag om man er til det ene eller det andet, så jeg synes du skal prøve dig frem. Du kan jo altid starte med de gratis, og se o det er noget for dig. Der er jo også nogen der blir motiveret af, at de har betalt for programmet.

Held og lykke :)

0

Del dette indlæg

Jeg har ikke prøvet vægttav.nu men jegh arprvet madlog. Jeg synes det fungerer rigtig godt, og jeg synes faktisk det er en fin pris, og det er meget let og overskueligt.

Kender du madital.dk? Det er ca det samme. Den er også gratis, og jeg synes faktisk den er god, hvis man ikke vil bruge pengene på det. Madlog er lidt nemmere, da mange madvarer er kodet ind med mærket på varen (fx schulstad, arla osv). Men jeg TROR faktisk også de så småt er begyndt på det på madital.dk. På madital får man smileys.. 1 for vand, 1 for sammensætning af kost, 1 for fisk (der tæller den så for en hel uge ad gangen) 1 for motion. Der er flere, men kan ikke huske dem alle, men det motiverer faktisk rigtig godt, for man vil se gerne have at alle smileyerne er glade. Men det er altså lidt hurtigere at taste ind i madlog, og det virker lidt mere overskueligt..

Det er en smagssag om man er til det ene eller det andet, så jeg synes du skal prøve dig frem. Du kan jo altid starte med de gratis, og se o det er noget for dig. Der er jo også nogen der blir motiveret af, at de har betalt for programmet.

Held og lykke :)

Tak for dit svar :)

Jeg har prøvet vægttab.nu i 14 dage men ved ikke helt hvad jeg skal synes om det så nu vil jeg i gang med at prøve madlog.dk (igen... men sidste holdte jeg kun ved en kort periode) den anden side kender jeg ikke, men hvis ikke den har så mange varer kodet ind, så tror jeg at madlog passer mig bedre :)

Jeg er begyndt at spise PCO venlig kost så det er vigtigt for mig og se om jeg har sammensat min kost korrekt - ikke så meget for at tabe mig, men mere for at se om jeg kan slippe af med hovedpine, træthed mm som desværre er nogen af bivirkningerne ved at spise forkert med PCO :unsure:

Jeg bruger Madlog og er super positiv over hvor nemt det er og hvor godt det virker. For mig er det alle pengene værd. Jeg har smidt 5 kg den første mdr. Den anden side kender jeg ikke så kan ikke sige noget om den.

Flot klaret med at smide 5 kg på den første måde :cheerleader3:

Jeg har også meldt mig til på madlog.dk nu, men det er vist desværre nede på computeren her i weekenden :( jeg kan i hvert fald ikke få det til at virke, men håber at det kommer op at køre fra i morgen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer