AnnB

02-08-2014 <3

9 indlæg i dette emne

Bum bum . Nu prøver jeg mig at kaste mig ud i det her bryllupsplanlægning :D

Jamen lidt om os : Jeg selv er fyldt 24 når vi siger ja og min forlovede 25 år :) Vi kommer begge fra en lille by i det Nordsjællandske. Min forlovede gik en årgang over mig. Og vi har altid gået på samme folkeskole. Tror bare ikke rigtig han lagde mærke til mig før de sidste år :lol: Jeg selv kan huske ham med hans grønne skoletaske hans bøvede gang og hans lange hår :lol:

Jeg har en god veninde som er sammen med en fyr fra samme by som jeg. Og han er selvfølgelig venner med min forlovede og vi har snakket sammen til fester osv. I September 2010 fik jeg rigtig øjnene op for ham men jeg var et forvirret pigebarn og slog det lidt ud af hovedet. MEN MEN I April 2011 falder vi begge pladask for hinanden :a1221: Nu tænker jeg : Hvordan faaaaen har jeg kunne klare mig uden dig? hihi . Alting er gået så stærkt med os. Fantastisk følelse. Efter 2½ måned var han flyttet ind hos os og tog med min familie og jeg på sommerferie. I August 2012 tager vi på vores første ferie alene til Rhodos. Vores kærlighedsferie som vi kaldte den. Hehe. jeg havde et par måneder gået og leget med tanken om at vi skulle forloves men min forlovede slog det lidt hen. Da vi ankom var jeg selvfølgelig blevet syg og havde det af pommerns til :angry: Men min forlovede gik og kiggede efter guldsmede forretninger. Jeg fattede selvfølgelig ikke en bjælle. En aften vi var ude og spise hev han mig med ind i en forretning og jeg måtte vælge en ring. Midt inde i den forretning spurgte han om vi ikke skulle forlove os. Jeg forstod stadig ikke helt noget. Var både overvældet fordi jeg havde slet ikke regnet med det også fordi jeg stadig var syg. Selvom han ikke var nede på knæ var det piv romantisk. :iloveyou:

Så når vi skal giftes har vi været sammen i lidt over tre år. De fleste af vores venner syntes vi har været hurtige med det hele. (flytte sammen osv.) Men nogengange kan man bare mærke at det er det rigtige :a1221:

Pfff. Det blev en lang smørre :biggrin:

Det som vi har på plads nu:

Budget - ca 50.000 kr. Jeg får tilskud til min kjole. og h2b får betalt sit tøj af sin mor. + vi får 3000 kr af min forlovedes moster. Det skulle gerne dække kagen og lidt til. Kender en som kan lave de mest fantastiske bryllupskager

Kirken - Slangerup kirke hvor vi begge er konfirmeret og jeg er dåbt

Fest stedet - Højst sansynligt på Gerlev kro. Jeg vil gerne slippe for at skulle dække bord osv.

Gæsterne - Der er 56 stks. der bliver inviteret.

Såå indtil videre er der jo ikke så meget der er styr på. Jeg suger en masse inspiration til mig fra jer andre herinde :biggrin: Men jeg har jo også massere af tid endnu. Og gud hvor jeg glæder mig :loveboard: Jeg tænker at farverne skal være lyse. F.eks beige eller elfenben. Men nu må vi se :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih tak skal i have. Det er bare en magisk tid jeg går igennem. Først var budgettet 30000 kr. Øv øv tænkte jeg. Men Rasmus kunne godt se at jeg fortjente et lidt større prinsesse bryllup og vi gik på kompromis til 50000 kr. Så nu kan vi holde det på en super hyggelig kro. Vil stadig gerne have det lidt uformelt. Regner heller ikke med at min kjole bliver et kæmpe skrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor sjovt... Du kunne jo næsten være min tvilling!

Jeg er fra nordsjælland. Godt nok en af de store byer - Helsingør.

Jeg er knap 24 på min bryllupsdag

Vores budget er 50.000

Vi har en gæsteliste på 55

Jeg havde 19 måneder til forberedelserne

Vi skal også holde en fest et sted hvor alt bliver ordnet for os

Så velkommen hertil :)

0

Del dette indlæg

Ej hvor sjovt. Har du en planlægnings tråd? Det sværeste for mig bliver helt klart al det kreative som jeg gerne vil have men som jeg simpelthen ikke duer til. Min venindes svigermor har en hobby butik i Frederikssund hvor jeg helt klart kan få en masse ideer :-)

0

Del dette indlæg

Ej hvor sjovt. Har du en planlægnings tråd? Det sværeste for mig bliver helt klart al det kreative som jeg gerne vil have men som jeg simpelthen ikke duer til. Min venindes svigermor har en hobby butik i Frederikssund hvor jeg helt klart kan få en masse ideer :-)

Under mit indlæg er der vist link... :)

Kender det godt. Jeg troede heller ikke jeg var kreativ ligesom dig - men når man først er igan går det nemt.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer