Helenegh

Kjolen er købt :D

19 indlæg i dette emne

Så fik jeg købt kjolen, og er vildt glad for den. :a1221: Den hænger stadig i butikken, og savner den helt ;).

Det var den første kjole jeg overhovedet prøvede. Var inde i butikken med en veninde, bare for at se udvalget. Så havde de lige tid til at jeg kunne prøve en enkelt kjole, og det var så den jeg endte med at købe, efter jeg havde bestilt tid, og prøvet halvdelen af butikken. :D

Nu er næste projekt bare at få den syet til. Den er for stor oppe ved brystet, og da jeg ikke er særlig høj, skal den lægges en del op.

Er der evt. nogen som kender en god skrædder i Odense?

Kan godt få den syes ind i butikken, men syntes det er lidt dyrt. Bare det at få den syet til kan komme til at koste det samme som kjolen.

Og ja, undskyld ansigtsudtrykket på billedet hvor man kan se bagsiden af kjolen, ved ikke helt hvad det lige går ud på :wink: Haha.

post-63915-0-48613300-1359885057.jpg

post-63915-0-48421200-1359885182.jpg

Redigeret af Helenegh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja, det er den. Jeg har købt den på "tilbud", så der er tilretningen ikke med i prisen. Har givet 2000kr for den, og den koster ca 5000 fra ny. De fortalte at det kunne komme til at koste omkring 1500-2000 for at få den syet ind. Så nu prøver jeg at finde et andet sted, som er lidt billigere. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nååå så er det derfor. Prøv at goggle hvad der ligger i Odense. :-)

Har prøvet at google hvad der ligger i Odense, og der er da et par stykker der dukker op :) Ville bare høre hvad jeres erfaringer er. Det ville bare være så ærgerligt at vælge en skrædder der ikke er særlig god :unsure::wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak alle sammen.

Nu kommer jeg så til det næste projekt - SMYKKER?

Jeg har lidt overvejet en perlehalskæde (hvis jeg kan finde en billig en, eller en låner hos svigerfamilien).

Hvad ville i sige til det? Ville det passe til.

Med hensyn til øreringe, så vil jeg gerne have nogle "hænger". Går næsten aldrig med øreringe, så derfor vil jeg gerne gøre noget specielt ud af smykkerne på den store dag :)

0

Del dette indlæg

Fin kjole :-) Jeg har fået min syet hos City skrædderen i Odense, den ligger tæt på bagindgangen af h&m, måske det hedder gråbrødre passage ;-). Kan varmt anbefales. Mvh Louise

Jeg har snakket med dem, og det ville dyrer end i butikken. Hun sagde at det nok ville blive mellem 2000-4000kr. I butikken er 2000kr maks :) Men ellers mange tak for hjælpen :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer