Du og Jeg

Kjolen.... jeg er fortabt :'(

10 indlæg i dette emne

Jeg har en rigtig smuk kjole - ingen tvivl om det..

Men mine former er virkelig begyndt at ændre sig meget igen pga justering i min medicin, så nu har både en anderøv OG en markant delle i kjolen. Min bryster er også vokset en størrelsen, og det var der ikke plads til... Så det buler lidt ud hist og her..Jeg ligner en pukkelpist :'(

Der er 6 måneder til brylluppet, og jeg har vitterligt ikke økonomien til en ny kjole. Hvad dælen gør man? Jeg er bare så ked af det og frustreret...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh stakkel, det er da forfærdeligt at skulle have det sådan.... :(

Men der er jo stadig længe til brylluppet, og meget kan nå at ske... Kan godt forstå du bliver frustreret og stresset, men det er måske lidt tidligt at bekymre sig så meget?! En skrædder vil jo kunne lægge kjolen ud hist og her, men det er klart at det er begrænset hvor meget...

Har du evt. talt med din læge om medicinen og bivirkningerne, og om det måske er noget du selv kan gøre? Enten for at tabe dig, eller minimere bivirkningerne...

0

Del dette indlæg

Jeg frygter bare at jeg ender med at stå i sidste øjeblik med en kjole, hvor jeh ligner en sæk kartoffler... :( så skal jeg have en ny, bør jeg jo snart kigge efter det. Men så er der jo lige det økonomiske i det :(

Mht til medicinen er der ikke noget at gøre. Jeg er trappet ned til halv dosis (hvilket jo er godt, da det betyder jeg er tættere på rask), men hver gang man justere i det, bliver kroppens stofskiftenog balance slået helt i stykker. Jeg kan heller ikke få noget andet, da der i forvejen ikke findes medicin til netop min lidelse. Det jeg tager er anti-dep (men er hverken deprimeret eller lign.), og lige netop denne type fra denne producent har nogle hjælpestoffer i sig som hjælper mig. Det er lidt indviklet at forklare på skrift, men jeg kan desværre ikke skifte til en anden producent i håb om at stabilisere min krop :(

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, det er da også en uheldig situation at stå i før brylluppet... :(

Kan du ikke prøve at tage din kjole til en skrædder, og høre hvad mulighederne er..?! Alt efter hvad svaret er, kan du så overveje om du skal prøve at finde en ny...

0

Del dette indlæg

Det er selvfølgelig MEGA ærgerligt når kroppen ændrer sig og drømmekjolen ikke passer længere. Jeg synes du skal slå koldt vald i blodet. Spørg evt en god ærlig veninde om det evt er SÅ slem som du selv ser det. Kan problemet løses med en lille jakke eller et sjal? Eller skal du måske være helt hysterisk med din kost og kalorier i en periode? Du må ikke være ked af det! Der er tid og det skal nok ordne sig!

Når jeg selv står med beslutninger eller dilemmaer, plejer jeg at tænke: Jeg vil giftes med min kommende mand UANSET kjole, festbudget, farve på balloner, blomster på bordene etc..

Ved godt at kjolen for de fleste er afgørende for om man får den helt perfekte dag, men man skal også huske på kærligheden :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke spørge nogle fagpersoner, om det kan forventes, at din krop holder op med at reagere på justeringen om fx 1 måned? Så har du stadig god tid til at mindske anderumpen og få dellen væk. Din krop kan vel ikke blive ved med at reagere på medicinen, hvis den har været stabil igennem en længere periode? Men dejligt du er ved at blive rask :)

1

Del dette indlæg

Må vi se?

Hvad siger du til at få lavet snører i ryggen? Det får jeg lavet i min. Mangler 4 cm for at få den lukket.

Så kan du stramme ind hvor det er nødvendigt og løsne hvor der skal løsnes.

Det koster ca 7-800 at få lavet (i hvert fald i Viborg.)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer