Du og Jeg

inspirations og planlægningbog

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har også en bog. Har købt en sort bog i Tiger med blanke sider på, så der er masser af gode idéer i den, og det er sjovt at bladre i den og se tilbage på, hvor man begyndte, for det er en sjov proces og vi er endt et helt andet sted end vi troede med mange ting, så vi er rigtig glade for vores bog :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min via specialday.dk, men så vidt jeg har hørt er de udgået fra produktionen. Den er ellers knald god, den er delt op i kategorier, som frieriet, forberedelser, polterarben, brylluppet og bryllupsrejsen. Jeg har fået vores navne og bryllupsdag ingraveret i bogen.

Jeg bestemte at min scrapbog skulle være derfra da de også laver scrapbøger til mit første år, når vi skal have børn. Jeg ønsker også at få mine børns navne og deres fødselsdage ingraveret i bøgerne til den tid.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min via specialday.dk, men så vidt jeg har hørt er de udgået fra produktionen. Den er ellers knald god, den er delt op i kategorier, som frieriet, forberedelser, polterarben, brylluppet og bryllupsrejsen. Jeg har fået vores navne og bryllupsdag ingraveret i bogen.

Jeg bestemte at min scrapbog skulle være derfra da de også laver scrapbøger til mit første år, når vi skal have børn. Jeg ønsker også at få mine børns navne og deres fødselsdage ingraveret i bøgerne til den tid.

Den hedder Bryllupsbogen, Minder og Gemmer.. Jeg fandt også en selvom de er udsolgt fra forlaget :biggrin: Den er super god og vi har også vores navne og dato indgraveret. Det er super sjov at have en bog der er så personlig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt min via specialday.dk, men så vidt jeg har hørt er de udgået fra produktionen. Den er ellers knald god, den er delt op i kategorier, som frieriet, forberedelser, polterarben, brylluppet og bryllupsrejsen. Jeg har fået vores navne og bryllupsdag ingraveret i bogen.

Jeg bestemte at min scrapbog skulle være derfra da de også laver scrapbøger til mit første år, når vi skal have børn. Jeg ønsker også at få mine børns navne og deres fødselsdage ingraveret i bøgerne til den tid.

Den hedder Bryllupsbogen, Minder og Gemmer.. Jeg fandt også en selvom de er udsolgt fra forlaget :biggrin: Den er super god og vi har også vores navne og dato indgraveret. Det er super sjov at have en bog der er så personlig :)

Det er nemlig supersjovt, og der er bare så mange hyggelige og lækre detaljer i den :) Det er min bibel :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min via specialday.dk, men så vidt jeg har hørt er de udgået fra produktionen. Den er ellers knald god, den er delt op i kategorier, som frieriet, forberedelser, polterarben, brylluppet og bryllupsrejsen. Jeg har fået vores navne og bryllupsdag ingraveret i bogen.

Jeg bestemte at min scrapbog skulle være derfra da de også laver scrapbøger til mit første år, når vi skal have børn. Jeg ønsker også at få mine børns navne og deres fødselsdage ingraveret i bøgerne til den tid.

Den hedder Bryllupsbogen, Minder og Gemmer.. Jeg fandt også en selvom de er udsolgt fra forlaget :biggrin: Den er super god og vi har også vores navne og dato indgraveret. Det er super sjov at have en bog der er så personlig :)

Det er nemlig supersjovt, og der er bare så mange hyggelige og lækre detaljer i den :) Det er min bibel :blink:

Helt Enig! Jeg blev overrasket over hvor god den egentlig er..Og så er lommerne super praktiske til brochure og visitkort som man får raget til sig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Både ja og nej.

Jeg har næsten alt mit på computeren, men dette har så været en stor ulempe (2 GANGE!!!), hvor jeg mistede alt info på min bærbar og dermed også ALT hvad jeg havde samlet af inspirationsbilleder og dokumenter :-(

Jeg har så stadig pt en mappe på bærbaren som hedder bryllup (måske burde jeg lære af de andre gange, og gemme på en USB, hmm).....og ellers har jeg en alm kontormappe med plasticlommer hvor jeg gemmer prototyper og de lister jeg får printet ud, i. Jeg har så også en 'Bryllup - minder og gemmer' bog, men denne har jeg endnu ikke taget i brug.....måske får jeg den slet ikke brugt, så sælger jeg den nok bare videre :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer