Guest nille-pigen

Morgengaven

10 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg står her med et lille problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med at løse. Jeg ved at min dejlige kommende mand har købt morgengave til mig (har på fornemmelsen det er smykker af en eller anden art), og jeg synes også at jeg vil glæde ham med et eller andet. Oprindeligt så var det ikke meningen jeg ville købe noget (og det ved han godt), for jeg er elev og pengene er ikke de store, men nu har jeg alligevel skiftet mening. Min stedfar (som er en god amatørfotograf) har tilbudt at tage nogle billeder af mig (skal kun betale for fremkaldelsen og forstørrelse) som jeg så har tænkt mig at sætte i et album eller skifterammer og så give ham. Synes selv det er en god idé da det ikke koster så meget og så tror jeg også at han bliver glad for det. Men er det for billigt sluppet synes I? Skal jeg finde på noget mere/andet? Er lidt i tvivl....

Knus fra Nille-pigen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

Jeg synes også det er en god idé...

Overvejer det selv til min kæreste i morgengave...

mht pengene synes jeg ikke det er billigt sluppet. han ved du er elev og ikke har alverden. Så netop det at du finder en alternativ måde at gøre det på, fremfor at bruge flere penge på en prof., synes jeg bare er fedt..... ;)

Knus Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nille-pige,

Jeg synes det lyder som en rigtig god idé, du har faaet! Det er en smuk gave, som baade vil glaede ham paa bryllupsmorgenen, og lang tid fremover.

Du kan vaelge toej eller tilbehoer paa billederne, som han synes specielt godt om, eller noget i hans yndlingsfarve, eller faa billederne taget et sted der betyder noget specielt for jer.

Det er bare med at snuppe chancen naar du kender en god fotograf -og hvis du har blot halvt saa meget kameraskraek som jeg, kan en billedeserie bestemt ikke siges at vaere 'billigt sluppet' :denmarkflag:

Knus,

Kimmi

0

Del dette indlæg

Jeg syntes du er lidt hård ved dig selv ved at sige at det er billigt sluppet. Nu ved jeg ikke hvad det er for billeder du taler om (stilen mv.) men at stå foran sin svigerfar er altså ikke billigt sluppet. Hvis du kan slappe af og lave nogle fede billeder er det MEGET flot klaret og en rigtig personlig gave med masser af sjæl i. Vær stolt af at du vil give ham noget der er intimt for dig (og formentlig også bliver det for ham)

Held & Lykke!! :lommeuld:

Knus, Dinah.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer