Guest Alblas

Blomster eksperter/blomsterbindere kom frit frem :)

5 indlæg i dette emne

Hejsa søde brude. Jeg har bidt mærke i, at flere af jer herinde er dygtige til det med blomster. Derfor har jeg lige et par spørgsmål.

Vi kunne nemlig rigtig godt tænke os at få lavet disse dekorationer på vores borde. Som i kan se, er det en blomsterring rundt om en kandelaber lysestage.

Vi kunne bare godt tænke os at vide, foruden roser, hvilke andre blomster og grønt er brugt? (Kan I se det)

Tror I at den lyserøde rose kunne skiftes ud med en lyserød pæon?

Vi skal bruge en dekoration til hvert bord og vi har i alt 5 borde. Min mors veninde vil gerne lave dem for os, men hvad tror I det samlet set kommer til at koste i materialer. Indtil videre har vi sat max 1500 kr af til dekorationerne og løn til min mors veninde (som gør det orange) for hun er ikke uddannet blomsterbinder, men hun er bare meget god til det.

Håber I kan hjælpe for vi er meget usikker på om vi har sat nok penge af til denne post.

Har I evt. nogle ideer til hvordan man kunne lave dem lidt anderledes. Så de ikke bliver fuldstændig magen til dem på billederne, men stadig bibeholder stilen :)

På for hånd tusind tak for hjælpen

post-63084-0-37870400-1361911396.png

post-63084-0-80544100-1361911405.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tusind tak lajla.

Hvis det er brudeslør så må jeg lige have duftet til dem en ekstra gang. Min stedfar gav mig nemlig en buket her i sommers og der var der brudeslør i, men det var vidst de mindste blomster. Men vi blev simpelthen nød til at pille buketten fra hinanden og smide brudesløret ud, for de små blomster lugtede så frygteligt. Jeg vil nødigt have at alle vores gæster sidder og holder sig for næsen fordi dekorationerne lugter :)

Hvad kunne man bruge i stedet for brudeslør? som ikke lugter

Er der andre blomsterkyndige, der har en ide om hvad de vil komme til at koste i materialer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg vil sige at du nok skal regne med ca 200 kr pr krans, da roser kan være dyre, og oasiskranse kan også være dyre.

Du kan sagtens skifte de lyserøde roser ud med peoner

Og så er der fresia i, og det lette grønne er plymoses

Men rigtig flotte dekorationer ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer