tgs

Top figur

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Noget sjovt noget - men synes ikke rigtigt at kunne finde noget på nettet som jeg synes er fint nok? :S

Sødt med huskys - er selv helt vild med racen!!!! - de er bare lidt for aktive til mig :)

0

Del dette indlæg

Noget sjovt noget - men synes ikke rigtigt at kunne finde noget på nettet som jeg synes er fint nok? :S

Sødt med huskys - er selv helt vild med racen!!!! - de er bare lidt for aktive til mig :)

Sjovt som i hvad? Har I nogle specielle fælles interesser? Spiller én af jer/begge computer, dyrker I sport, shopper du meget.. ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har ikke rigtigt noget sammen - udover at vi er ekstremt barnlige og ser en masse tegnefilm (ikke nogle specifikke) og at vi elsker mad..

Tænker nogle sjove noget hen af et brudepar som holder hinanden på balderne, manden som er faldet igennem kagen eller lign.

Også gerne uden at se alt for plastik agtige ud (hvis det giver mening).

Så overvejede vi at lave nogle hoptimister - men ved ikke om det bare er set for mange gange før.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil anbefale at sen passer sammen med kagens udseende, hvis kagen er traditionel romantisk, ville to humoristiske topfigurer måskemse lidt malplaceret ud, hvorimod en humoristisk kage vilde mærkelig ud til,en traditionel topfigur :-)

Der er en del der laver topfigurer på etsy.com, så det er måske et klik værd :-)

0

Del dette indlæg

Ja det må vi lige overveje - jeg ved ikke hvordan kagen skal se ud endnu - men har heller ikke fundet nogen sjov figur.. gider faktisk heller ikke bruge så mange penge på lige netop det.

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en lidt sjov topfigur med et brude par der danser - parret er grise og hun har en kæææmpe barm.. jeg er dog meget i tvivl om jeg skal bruge den. eller jeg skal gå efter den traditionelle backup jeg har set på Ebay.. men pointen er - Ebay har MASSER :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BUM, hvor er jeg go!

Det er en side jeg fandt gennem trustpilot hvor de har fået 9,7/10 i anmeldelse..

elsker at der findes flere udgaver af dem, de hedder circle of love :)

http://www.romantiske-gaver.dk/shop/porcelaensfigurer-fra-74c1.html

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer