MaikenC

24 maj 2014.

19 indlæg i dette emne

Så kom jeg endelig igang med mig egen planlægningtråd! Har jo fulgt med i alle i andres... hold da op hvor der er mange flotte ting! Hvor får i ideerne fra? ( og evnerne hehehe)

Vi skal giftes d 24 maj 2014 :kiss: . Kirken og feststedet er booket. Har i dag lavet prøve på invitation og menuhæfter og kirkehæftet. Har været ude i nogle brudebutikker og høre hvornår jeg skal komme og prøve kjole.

Vi bor i Kolding, men brylluppet skal holdes i Aalborg, hvor jeg er født og opvokset :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor langt er i andre 14 brude nået? :wink:

Puha, jeg er vist klar til at blive gift i næste måned :griner:- Haha ej, men det mener min søster ihvertfald, med alt det jeg allerede har styr på. Men jeg er bare typen der helst vil være i MEGET god tid med alting, for GIDER ikke stresse over tingene til sidst. Så heller have styr på det meste og så have en masse frihed og luft til at lave nogle ekstra ting/detaljer når tiden er nær :)

Har styr på

Kirken

Festlokation

Fotograf

Kjolen

Tema

De vigtigste personer på dagen

Er igang med alt skærearbejdet til favors, invitationer m.m.

Og ja, så en masse andre småting......du skal være velkommen til at kigge ind i min tråd og få lidt inspiration måske :wink:

Og velkommen til selvfølgelig :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores kirkehæfte skal der være et lommetørklæde og et stykke tyl. Har netop købt små lynlåsposer 7x10 cm 25 stk 2kr!?!? Billigt ;) må jeg anbefale QXL.dk også søge efter lynlåsposer :)

0

Del dette indlæg

Så er der booket fotograf Albrechtsen...

Til favourbokse har jeg købt plaster med hjerter i Tiger, sæbebobler formet som champagneflaske 4 stk for 1 euro i Tyskland. Ellers har jeg fået købt masser til invitationerne.

Musik er næsten på plads.... Hold nu op det er dyrt!

Toastmaster er på plads

Hvornår skal man kontakte præsten???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi bestilt musik :) Vi er endt med Limelight disko :) vi kunne ikke blive enige om et band, og synes også det var mange penge. Men er glad for vores valg.

Jeg leder desperat efter nogle lilla sko, men har ikke fundet de rigtige endnu... Overvejer at bestille af etsy.com... Har fundet en hvor man får sendt en prøve sko for at se om den passer (man skal betale for det) men ret smart synes jeg....

0

Del dette indlæg

Tillykke med forlovelsen og din egen planlægningstråd :cheerleader3: Kan se at vi er dato søstre :biggrin: Du kan kigge forbi min planlægningstråd og se vores tjekliste, og hvor langt vi er nået i planlægningen :lol:

Glæder mig til at følge med i din tråd :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nu er der rigtig kommet gang i tingene :)

Jeg har fået købt de flotteste lilla sko til den store dag ❤️

Og vi har bestilt vielsesringene... De første vi begge har kunne lide, så det skulle være dem :)

Jeg er begyndt så småt med mine DIY projekter... Har pakket små poser med tyl og en lille seddel som skal hæftes på kirkehæftet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer