Guest JJ

JJ blev til fru Pedersen

29 indlæg i dette emne

Hej tøser

Nylig hjemvendt efter en fantastisk bryllupsrejse til Sharm El Sheik er hverdagen startet med et brag :)

Jeg er netop kommet hjem fra første dag på min skole og det KAOS der ventede mig der...

Derfor havde jeg sgi lige brug for et break og hvad er bedre end at skrive lidt til alle jer dejlige tøser herinde :)

Lørdag d. 17/7-04 vågnede jeg tidligt om morgenen efter knap 4-5 timers søvn :(

Jeg tog en lille køretur ind til Hillerød for at hæve lidt kontanter til de udgifter der ville komme i løbet af dagen og her fik jeg min første tudetur.

Bare at sidde i bilen og høre morgenradio og tænke over hvad dagen ville bringe fik tårerne til stille at sive ned af kinderne.

Nå, hjem og hente frisøren på stationen 7.30 så hun kunne komme igang med at forvandle mig til prinsesse for en dag

Selve forvandlingen tog hele 4 timer og imellem tiden var min far kommet og ventede på jeg skulle blive færdig.

Pyyha, jeg kunne slet ikke se på ham for jeg vidste at jeg ville begynde at tude hvis ikke jeg tog mig lidt sammen..

Da klokken nærmede sig 12.00 kom jeg i kjolen og sløret blev sat i håret.

Min far blev meget rørt og blev ved med at gentage hvor smuk jeg var :)

RollsRoycen kom og vi begyndte langsomt at køre ind mod byen.

Jeg var godt nok nervøs og i bilen på vej ind skulle min far og jeg forsøge at give mig min mors armbånd på, men mine hænder rystede vildt og mine fars fingre var for store :lol:

Men tilsidst lykkedes det dog og jeg kunne begynde at nyde turen ind til København.

Da vi nærmede os byen så vi 2 piger i et kryds og de pegede og sagde; Nej se et brudepar :)

Det grinede vi lidt af selvom min far vistnok voksede adskillelige centimeter..

Så kørte bilen op foran kirken og jeg kunne se mine små brudepiger og vores lille brudesvend stå og vente sammen med min svigerinde og min mor, samt fotografen..

Der fløj sommerfuglene godt nok lidt vildt rundt i maven på mig, men da kordegnen åbnede dørene og jeg så og hørte alle de mennesker der rejste sig op, faldt de til ro, nu var det nu.

Jeg fik øje på Stefan og til min overraskelse havde han fået lov at låne Livgardens røde officers gallauniform.

F... hvor var han flot og jeg var så stolt over at han nu skulle blive min :)

Da jeg nærmede mig ham kunne jeg se at hans øjne var røde og han kæmpede voldsomt for ikke at begynde at græde.

Her knækkede filmen for mig og jeg lod tårerne få frit løb.

Selve den første salme sang vi slet ikke med på, alt vi kunne var at sidde og kigge hinanden forelsket i øjnene :hjerte:

Vielsen gik meget hurtigt og da provsten spurgte Stefan rungede der et højt og klart JA gennem kirken.

Da han spurgte mig var mit JA så tydeligt at forsamlingen i kirken begyndte at grine :) , men ingen skulle være i tvivl om at Stefan var manden for mig!

Udenfor kirken var der en laaang kø af folk der skulle lykønske og først efter 1 time kunne vi køre til fotografen.

Så begyndte vi begge at nyde dagen.

Jeg synes alle har skrevet meget om hvor hurtigt sådan en dag går, men jeg synes vi var gode til at stoppe op og nyde det hele

Da vi var færdige med at få taget billeder kørte vi mod Fredensborg til receptionen. Her havde vi lagt en rød løber ud så da vi kom gik vi langsomt op af den røde løber mens vi vinkede og smilede til folk, det var stort!

Selve receptionen gik fint og vi skar bryllupskagen med Stefans sabel.

Herefter tog vi så til forsamlingshuset.

Udenfor forsamlingshuset ventede alle gæsterne og vi fik masser og masser af ris :)

Selve festen gik fantastisk og der blev fældet en enkelt tåre eller tre, specielt da min elskede husbond holdt sin tale.

Den var bare så god og kom lige fra hjertet.

Jeg overraskede også ham med at holde tale, og den tog vist også kegler ;)

Nå, nu vil i vist gerne se lidt billeder så her kommer hvad vi har fået indtil videre..

:denmarkflag:

JJ

post-973-1091541814.jpg

post-973-1091541883.jpg

Redigeret af JJ1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Hjertelig tillykke med dagen. Det lyder tilat det blev en rigtig god dag og efter at have set billeder fra jeres bryllupsrejse ser det også ud til at have været en stor succes ; )

Hvor er billederne ??? ; )

Venter spændt  :denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Maria

Nu skulle der være lidt billeder på.

Men jeg har ikke sat billeder ind fra vores bryllupsrejse endnu, da vi først kom hjem i går :)

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej jj

Stort tillykke med brylluppet. Hvordan var turen til sharm el sheik??? vi skal også derned om 3 uger, så fortæl endelig hvad der var godt og hvad i godt kunne være foruden mm. Og hvis der er nogle ting du bare mener vi skal se/gøre dernede så skriv endelig også det.

Knuz Heidi

0

Del dette indlæg

Hej Heidi

Sharm El Sheik er bare for fedt!!!

Vi boede på et hotel der hedder Intercontinental og det lå lige ned til Rødehavet.

Vi var ikke rigtig på nogen ture da vi kom derned for at slappe af og nyde hinanden ;)

Men det jeg synes var fedest var at hvis man giver sig tid til at tale med tjenerne så får man en stjrene behandling!

Vi blev behandlet som konge og dronning og i lørdags tog vi ind til NaamaBay for at mødes med to af tjenerne som herefter tog os ud til et mindre turistramt sted.

Det var en fed oplevelse og vi fik skabt nogle kontakter til de lokale der gør at hvis vi vil derned i vinterferien kan vi låne en lejlighed og så vil de gerne vise os lidt rundt.

Så jeg kan KUN anbefale jer det!

Og så skal man jo heller ikke glemme at SharmElSheik er et fedt sted at snorkel og dykke :denmarkflag:

Kram

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JJ!

Hvor skønt at høre fra dig om jeres dejlige bryllup og bryllupsrejse. ;)

Jeg fik helt rislen ned af ryggen, da jeg læste om hvordan du havde det om morgen inden brylluppet...... men nu er der også kun under 3 uger til det er migselv, der står brud, så der skal ikke så meget til!!!

Hvor ser I bare flotte ud på billderne

Velkommen tilbage......

...og ikke mindst på arbejde, jeg begynder først på torsdag og min bh.kl begynder først på mandag, kan vist ikke klage :denmarkflag::)

Knus fra Pernille

0

Del dette indlæg

Tillykke og hvor ser I godt ud. :denmarkflag:

Min kæreste skal også have blå og rød uniform på (dog ikke fra Livgarden).

Og jeg er meget i tvivl om hvad jeg "skal ønske" mig i brudebuketten. ;)

Hvad havde du i den og har du evt. et billede hvor man kan se den lidt tættere på?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JJ

Også herfra et stort og :hjerte: ligt tillykke!!!! Jeg fik tårer i øjnene da jeg læste om din dag!!!

Det pudsige er at da jeg skulle giftes blev jeg først nervøs da vi stod og skulle ind i kirken (Min mand og jeg gik op sammen)... Men nervøsiteten (eller spændningen) forsvandt da vi sad ved alteret og var igang med første salme... Så skulle hvert et øjeblik og så nydes...

Endnu en gang tillykke til jer 2.

:denmarkflag: Henriette

0

Del dette indlæg

Hej igen

Så faldt der lidt ro over min arbejdssituation og dermed også over fru Pedersen ;)

Pernille: Takker for velkomsten tilbage, og held og lykke med jeres store dag, jeg glæder mig til at høre om den!!

Fru Svendsen: Min brudebuket bestod primært af almindelige roser og bonderoser i forskellige lyserøde nuancer.

Jeg havde set den i bogen Romantiske bryllupper, og vi gik såmænd bare ned til blomsterhandleren og viste hende billedet :)

Tusind tak til jer alle for jeres kommentarer :)

JJ/ Fru Pedersen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JJ.

Er det den buket der er som den første i bogen Romantiske bryllupper du havde??

Manden havde givet mig bogen da jeg godt kunne lide den buket, så den havde han med til blomsterhandeleren, og jeg fik en buket magen til den i bogen med roser i gul/laksefarvet, bonderoser, ærteblomster og dem der var

0

Del dette indlæg

Hej JJ!

Først velkommen hjem. Håber I havde en fantastisk rejse (og så havde du også tid til at skrive til os.. STORT!!!)

I ser virkelig glade ud og da jeg læste din beretning fik jeg et helt sug i maven.. der er jo kun en lille uges tis endnu og jeg ved næsten at jeg garanteret får det på samme måde...

Stort held og lykke i fremtiden!!!

Pernille

0

Del dette indlæg

Hej JJ!

Først velkommen hjem. Håber I havde en fantastisk rejse (og så havde du også tid til at skrive til os.. STORT!!!)

I ser virkelig glade ud og da jeg læste din beretning fik jeg et helt sug i maven.. der er jo kun en lille uges tis endnu og jeg ved næsten at jeg garanteret får det på samme måde...

Stort held og lykke i fremtiden!!!

Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pernille

Takker for velkomsten tilbage!

Jeg er sikker på i nok skal få en fantastisk dag, og at i vil komme til at nyde det!

Min svigerfar kommer forbi med billederne fra fotografen i morgen, jeg kan næsten ikke vente!!!

:)

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JJ

Lyder som om i har haft en fantastisk tur.

Godt råd det med tjenerne.

Vi skal faktisk også bo på intercontinental - lidt pudsigt.

Hvad havde i med af penge derned?? visa, dk, euro ell dollers?? Det kan jeg nemlig ikke rigtig hitte ud af.

Glæder mig til det bliver min tur.

knuz Heidi fool

0

Del dette indlæg

Hej JJ

Lyder som om i har haft en fantastisk tur.

Godt råd det med tjenerne.

Vi skal faktisk også bo på intercontinental - lidt pudsigt.

Hvad havde i med af penge derned?? visa, dk, euro ell dollers?? Det kan jeg nemlig ikke rigtig hitte ud af.

Glæder mig til det bliver min tur.

knuz Heidi fool

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Heidi

Eii hvor er det skægt!

Intercontinental er et rigtig godt hotel og så er der ikke langt ned til stranden (500m) :)

Vi havde blot vores visakort med derned og så hævede vi penge på hotellet.

Når i kommer derned så fortæl Hassan på restauranten On the rocks at i er på bryllupsrejse, og hils fra Jane og Stefan, så er jeg sikker på i får en stjerne betjening!

Vi fik faktisk en sms fra Hassan dagen efter vi var kommet hjem, han ville blot ønske os et forsat dejligt liv, sødt ikke?!

Og på den mexicanske restaurant må i meget gerne hilse de to tjenere Hassan og Abdul også, det var dem vi var ude og drikke en øl med :)

God tur, jeg glæder mig til at høre mere når i kommer hjem igen!

Knus

JJ

Redigeret af JJ1
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer