bryllupNYC

Bryllup i udlandet: BRYLLUP I NEW YORK

2 indlæg i dette emne

Kære alle,

Vi planlægger at blive gift i New York på Marriage Bureau, Office of the City Clerk. Har nogen erfaringer med det? Hvad vi skal have med af dokumenter mm? Så vidt jeg kan læse mig til skal vi have et marriage license (udstedt mindst 24 timer før vielsen), som vi får ved at gå på marriage bureau. Og for at få sådan et marriage license skal vi blot medbringe pas - er det korrekt?

Dagen efter vi har fået marriage license, kan vi blive viet. Efter vielsen får vi vielsesattesten. Men vi vil gerne have vores i en lang version, så vi kan få vores ægteskab registreret i udlandet. Er der nogen, der har erfaringer med det? Og med at få det vigtige "apostille" stempel?

De bedste hilsner

New Yorker bruden

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer