Notte

To mulige... hvad synes i?

49 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er helt tosset med dem begge.

Nr 1 kan jeg godt lide er enkel og det er den mest behagelige kjole jeg nogensinde har været i.

Nr 2 har jeg valgt fordi jeg elsker blonder og kan godt lide hjerteformen.

De har begge langt flot slæb. Jeg kan lige ligge billeder op af den begge bagfra.

Nr 2 er for stor ved brystet. Den står lige op foroven, men ville blive tilpasset, så den sidder tæt ind ved barmen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nr. 1 giver dig den flotteste talje, men synes der er for meget stof, især bagpå. Nr. 2 kan jeg bedre lige generelt... Dog synes jeg hjerteudskæringen er for voldsom, med en mindre udskæring (kortere 'skåle'), tror jeg du vil bære den bedre.

Redigeret af msmountains
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes nr. 2 er helt fortryllende på dig... :a1221: Kan godt se at den er for stor ved brystet, men når det bliver rettet til, så er den perfekt... Synes også sweetheart giver en flottere barm, end det mere lige cut... Og bagpå falder den super flot, hvor den anden ser lidt rodet ud...

Håber at du er i stand til at vælge efter de delte vande her på BK... :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er stadig i tvivl. Men det er bare så rart at høre hvad I mener og hvorfor i mener som i gør vdet giver altid stof til eftertanke :)

Hvordan har du det med satin vs. tyl? Det er jo to meget forskellige look...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig på nummer 1..

Jeg synes både bryst og bagdel er meget bedre på den. Det ser naturligt og flot ud. På nummer 2 synes jeg begge dele bliver fremhævet og gjort større - hvilket er dejligt hvis man er et lille nips.

Jeg er selv en str 40, og ville ikke føle mig godt tilpas hvis numsen blev gjort større. Og det synes jeg desværre den bliver i nummer 2.

Taljen er tilgengæld bedst på nummer 2, men skal noget spænden ind, vil det jo komme frem andre steder.. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand og jeg stemmer klart på kjole nr et. Han siger du ser slankere ud i nr et og han er bryllupsfotograf så han har set en del :)

Jeg kan bedst lide stoffet på nr et og synes som en del andre også har skrevet, at udskæringen på nr 2 er lidt for voldsom.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sjovt... Jeg kan slet ikke se at 1'eren slanker. I mine øjne tynger den rigtig meget (pga de tunge draperingerne, der nok kræver lidt ekstra højde - måske er nogle stiletter nok).2'eren virker mere let og frejdig - men ja, toppen skal lige tilpasses.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja du har helt ret.

Men sjovt at man kan ombestemme sig sådan. Jeg lagde ud med at sige til min første kjoleprøvning at jeg ikke skulle i noget med tyl. Jaja... Fordommene blev gjort til skamme.

Haha ja... Men godt at man overgav sig - ellers havde man stået i den forkerte kjole... :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer