Du og Jeg

Min kjole vol. 1 million (med billede)

12 indlæg i dette emne

Endnu en kjoletråd fra mig...

Jeg var i går nede hos kjoledrømme, for at få styr på pukkelpisten/dellerne. Og DET fik vi...

Jeg prøvede så et sash om maven, og manner hvor det var godt.

Jeg er meget i tvivl om det skal være sort eller lyserødt, og hvilken type der kunne passe til mig og kjolen.

Nogle gode ideer?

post-62089-0-02084800-1365267276.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt du er glad igen :) Med det lyserøde skørt (og strømpebånd) synes jeg lyserødt sash vil være rigtig flot og give en god sammenhæng! Jeg synes også den store sorte blomst og lange ender er for dominerende, MEN i lyserød tror jeg det vil være flot :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker også at et lyserødt bånd, ville være prikken over i'et. Det må bare ikke blive få baby, eller for gammeldags. Gerne en mellemting, uden helt at vide hvad det er :fløjt:

Her er lige billeder af de andre ting, til mit brude outfit.. Sløret er guldlangt, og med få perler på. Enkelt i ét lag.

Med håret overvejer jeg faktisk noget halvløst, prinsesse hår.

post-62089-0-34715400-1365267859.jpg

post-62089-0-83641500-1365267895.jpg

post-62089-0-17183900-1365267913.jpg

post-62089-0-05071600-1365267958.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

dejligt at høre at du er blevet glad igen.. og den klæder den også med et sash.

Med farve synes jeg du skal gøre det din mavefornemmelse sige dig, men det vil da se godt ud med et lyserødt til

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer