Miraclesloveamongotherthings

til jer der købt/ vil købe kjolen på nettet

8 indlæg i dette emne

jeg sidder og overvejer om jeg skal købe min brudekjole på nettet....jeg har fundet en webside som har fået rigtig gode anmeldser og har fundet ca.10 kjoler som jeg skal vælge en af dem men men men er mega bange for at bestille det...der er bare mange ting der kan gå galt..

så nu vil jeg bare lige høre om der er nogen af jer derude som har bestilt brudekjolen på nettet og hvad er jeres erfaring ? Hvad i ude og prøver kjoler først så i kunne finde det der passer til jer eller hvordan gjorde i ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var i 2 butikker for at finde ud af hvilken slags kjole jeg bedst kunne lide, og bestilte en fra jkdress.com . Den blev sendt inden for den aftalte leveringstid og jeg er meget tilfreds med den.

Jeg har lagt billeder op, men kan ikke lige finde linket på min telefon.

0

Del dette indlæg

Jeg vidste fra start at jeg ikke skulle have en traditionel brudekjole på. Efter at have kigget meget på nettet, fandt jeg et par flotte hvide kjoler som jeg synes godt om (samt et bird cage slør), og med en masse sommerfugle i maven valgte jeg at bestille dem. De ankom 6 dage senere og den ene af dem passede perfekt! :c166: Den anden valgte jeg så at sælge på den blå avis fordi jeg ikke gad betale for returfragten til USA, da begge kjoler blev købt på et meget fornuftigt budget. :) www.unique-vintage.com er siden jeg bestilte fra og jeg kommer helt klart til at handle hos dem igen. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer