Citychic

Prøvemiddag v. catering?

5 indlæg i dette emne

Vi skal have maden leveret udefra til vores bryllup og har også fundet et firma, der gerne vil stå for det og som tilsyneladende rammer plet ift vores ønsker.

Der er dog ikke umiddelbart tale om, at vi skal have en prøvemiddag, hvor vi kan afprøve menueen først.

Hvordan gør I andre, som får made via catering?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får heller ikke lov at smage maden inden dagen, så det er lidt knald eller fald.

Men jeg kender nogen som har gode kontakter i branchen, så jeg lavede et background-check og fik kun gode anmeldelser tilbage. Så jeg har helt ro i maven over det.

Men det ville jeg råde dig til, forhør dig i branchen, få navnet på kokken, brug google og evt. herinde, om han/hun er er god til maden.

0

Del dette indlæg

Vi får heller ikke lov at smage maden inden dagen, så det er lidt knald eller fald.

Men jeg kender nogen som har gode kontakter i branchen, så jeg lavede et background-check og fik kun gode anmeldelser tilbage. Så jeg har helt ro i maven over det.

Men det ville jeg råde dig til, forhør dig i branchen, få navnet på kokken, brug google og evt. herinde, om han/hun er er god til maden.

Jamen det er en af vores rigtig gode venner, som er kok, der har anbefalet ham - og vores ven kommer også med på selve dagen og klargør maden osv. - så jeg tvivler ikke ift selve kvaliteten, men kombinationerne er en smule avancerede, så jeg ville gerne lige smage det i praksis først :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til min venindes bryllup havde de samme problem. Men de lavede selv en prøvemiddag med retter der mindede om det. Så kunne de også smage vinen til, for at finde ud af om det er et godt match.

Vi skal have fra Meyer og der kan man købe retterne til ned til 5 personer, så vi køber os til en prøvemiddag og inviterer vores hjælpere til at smage mad og vin.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer