SuperKlar

Det ny Kronborg - Horsens - Nogen erfaringer?

4 indlæg i dette emne

Vi er ved at være på et punkt hvor vi nu skal til at have valgt noget mad... Og vi er nok ret lune på et tilbud vi har fået fra Det ny Kronborg i Horsens, så nu kunne vi godt tænke os at høre om der er nogen der har erfaringer med dem?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har både go og dårlig erfaring der - dog mest positiv...

Den "dårlige" var i januar efter en begravelse hvor vi var derinde og få smørrebrød. Vi blev ikke taget særlig godt imod v ankomsten ( havde enken/værtinden med) og de bestilte snitter var efter min mening lidt sølle - men ret dyre..

Så har jeg været der bl.a. Til konfirmation hvor vi fik rigtig god mad og med rigti søde tjener:-)

Har også været der i forbindelse med en firmaudflugt hvor vi med et par timers varsel havde behov for et nyt spisested - det klarede de rigtig godt og tryllede super lækker mad frem til et selskab på ca 25 - virkelig go service:-)) det skal dog siges at sidst nævnte oplevelse er en del år siden, så er ikke klar over om det var de gamle ejer. Håber du kan bruge det til noget

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg har både go og dårlig erfaring der - dog mest positiv...

Den "dårlige" var i januar efter en begravelse hvor vi var derinde og få smørrebrød. Vi blev ikke taget særlig godt imod v ankomsten ( havde enken/værtinden med) og de bestilte snitter var efter min mening lidt sølle - men ret dyre..

Så har jeg været der bl.a. Til konfirmation hvor vi fik rigtig god mad og med rigti søde tjener:-)

Har også været der i forbindelse med en firmaudflugt hvor vi med et par timers varsel havde behov for et nyt spisested - det klarede de rigtig godt og tryllede super lækker mad frem til et selskab på ca 25 - virkelig go service:-)) det skal dog siges at sidst nævnte oplevelse er en del år siden, så er ikke klar over om det var de gamle ejer. Håber du kan bruge det til noget

Tusind tak, for feet back :) vi skal bruge dem som a la carte eller hvad det nu hedder da vi skal holde det i forsamlingshus og selv skaffer tjenere, så det er mest madens kvalitet vi er interesseret i, men super med go mad til konfirmation :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer