MichelleBang

Polteabent og mavepine:S

7 indlæg i dette emne

Puha, må vist lige af med lidt frustrationer her..Så undskyld den lange problemstilling.

Min søde veninde og brudepige har fået tjansen til at arrangere polteabend fordi hun altid kommer med rigtig gode ideer og vi ligner hinanden utroligt meget så er helt sikker på hun planlægger en perfekt dag :) Hun har så allieret sig sammen med nogle andre af mine gode veninder og de er helt sikkert det perfekte team.

MEN! Jeg har også to ældre søstre som, mener de skulle planlægge min polteabend, da de mener de trods alt kender mig bedst..Og de blev utroligt skuffede, da jeg sagde at min veninde skulle stå for de men at de self. er velkommen til at komme med gode ideer :) Det skal siges mine søstre bor meget langt væk, så jeg synes det var nemmere at nogen der kendte området skulle planlægge dagen...

I går får jeg så et opkald fra den ene søster der brokker sig over at min veninde afviser alle deres ideer og de føler ikke de bliver hørt eller får lov til at deltage i planlægningen..Min søster kræver så at jeg fortæller hvem der skal gøre hvad og hvilke ting jeg har fortalt mine veninder jeg gerne vil og ikke vil til min polteabend...

Jeg bliver self. ked af at jeg skal drages ind i planlægningen af min egen polteabent og at mine søstre og veninder ikke kan blive enige, så jeg ringer til min veninde for at høre, hvad problemet er. Mine søstre har så foreslået 3 ting som jeg tidligere har givet udtryk for at jeg bestemt ikke vil og derfor har mine veninder forklaret dem at jeg ikke har lyst...Men mine søstre tror ikke på mine veninder, fordi de mener de kender mig bedst..

Jeg har enormt dårlig samvittighed overfor min veninde der skal kæmpe med mine søstre, som godt kan have tendens til at tromle andre hvis ikke man siger fra..

Jeg ville gerne gå ind i konflikten og sige fra overfor mine søstre, men ved bare det vil skabe splid i familien så vil helst vente til efter brylluppet med at konfrontere dem..

Så nu går jeg rundt og har ondt i maven over at der skal være så meget uenighed om min polteabend :(

Redigeret af MichelleBang
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det er bestemt ikke en sjov situation at stå i. Hvis du ikke vil tage konfrontationen med dine søstre nu, så synes jeg du skal snakke med din veninde og høre, hvordan hun har det med, at skulle håndtere dine søstre. Sig det som det er, jeg er sikker på, at din veninde så nok skal sige, hvis dine søstre vitterlig er for meget eller også kan hun berolige dig og sige at hun nok skal klare det.

Under alle omstændigheder synes jeg, du bør sige til dine søstre, at du ikke vil blandes mere ind i planlægningen af din egen polterabend.

Jeg håber du får det bedre og at det hele løser sig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for opbakningen! :) Weekenden endte med en 1,5 times lang samtale med min ene søster i går, hvor der blev talt med store ord overfor mig, hvilket jeg selvfølgelig ikke fandt mig i! Og da jeg sagde, at hvis ikke de blev enige skulle mine søstre blande sig uden om planlægningen..Det havde de selvfølgelig ikke lyst til skulle ske, så nu vil de løse konflikten med mig med på sidelinien..

Efter en søvnløs nat har jeg skrevet en lang mail til min veninde og mine søstre, hvor jeg forklare hvad problemerne har været og hvordan de kan arbejde sammen fremover..

Men jeg har nok aldrig i hele mit liv været så skuffet over min familie. Tænk at voksne mennesker kan opføre sig som små børn.

Håber bestemt ikke andre kommer i samme situation! :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget værre noget! Jeg synes virkelig også at du er cool, da du er gået ind i konflikten og har rodet bod på det hele. Det burde jo slet ikke være brudens opgave.

Jeg håber virkelig ikke at der er alt for meget uenighed blandt dem der arrangerer min PA (hvis der da bliver en PA).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for opbakningen! :) Weekenden endte med en 1,5 times lang samtale med min ene søster i går, hvor der blev talt med store ord overfor mig, hvilket jeg selvfølgelig ikke fandt mig i! Og da jeg sagde, at hvis ikke de blev enige skulle mine søstre blande sig uden om planlægningen..Det havde de selvfølgelig ikke lyst til skulle ske, så nu vil de løse konflikten med mig med på sidelinien..

Efter en søvnløs nat har jeg skrevet en lang mail til min veninde og mine søstre, hvor jeg forklare hvad problemerne har været og hvordan de kan arbejde sammen fremover..

Men jeg har nok aldrig i hele mit liv været så skuffet over min familie. Tænk at voksne mennesker kan opføre sig som små børn.

Håber bestemt ikke andre kommer i samme situation! :td:

ØV hvor er det bare en træls situation at være i. Nu har du i hvertfald gjort dit for at det bliver en god dialog mellem søstre og veninder. Så må man bare håbe at de finder ud af at opføre sig ordentligt til planlægningen OG til PA'en. ( og brylluppet)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dine søstre skal F****ME bare rette ind!!

Det er sgu ikke en fest for DEM - det er en dag, som DU skal synes er den fedeste overhovedet!!!

Hvis de har foreslået ting, som du ikke har lyst til, så sig fra, før det bliver et eller andet falsk spil, hvor du skal lade som om, at "de (dine søstre) har da bare de bedste idéer", og "det vil du gerne"....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer