Victorias secret

Lipgloss eller læbestift?

4 indlæg i dette emne

Jeg har i maaange år kun brugt lipgloss, men nu ved jeg ikke om jeg skal have en læbestift til den store dag?? Hvad er forskellen, og hvad er bedst - holder bedst??

Jeg bruger primært lipgloss fra MAC, og Young Blod. Er der andre mærker der er mere holdbare? Eller holder det bare ikke :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes at det smarte ved lipgloss er at så kan du bare "fylde op" i løbet af aftenen hvis den bliver kedelig :happy:

- Men tricket til at få din læbestift til at holde længere er følgende :wink:

udfyld først dine læber med en læbeblyant, ja hele læben, ikke kun kanterne

Derefter ligger du et lag læbestift

Så dupper du det fast med pudder

Og så putter du et nyt lag læbestift...

gentag evt pudder og læbestift igen :rolleyes:

Jeg synes young blood er et mega godt mærke, men kender ikke lige deres læbestifter :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes på en måde at lipgloss bliver lidt for skinnende til når det skal være rigtig fint... Men det er ikke alle der er komfortable med en mat læbestift heller. Jeg vil faktisk anbefale dig at prøve Max Factors Lipfinity, som består af to separate dele - en farve og en knap-så-skinnende-gloss. Jeg var skeptisk til et billigmærke, men den virker bare! Når du har fået farven på, er det som om dine læber tørrer helt ind, men det er kun indtil du får glossen ovenpå. Selve farven er ikke til at slide af igen, så den holder lææænge, mens du nok skal påføre glossen nogle gange i løbet af dagen. Den er dog farveløs, så det kan nemt klares uden spejl eller noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg foretrækker læbestift. Hvis det skal være lipgloss skal det være fra gosh. Fordi det er mindre skinnende. Personligt hader jeg, når det er vildt tydeligt, at man har noget på læberne.

Prøvede faktisk selv en lipgloss fra max factor, fordi jeg fandt en der ikke skinnede. Jeg puttede det på i går aftes, har spist tre måltider og drukket en masse. Vasket ansigt tre gange og forsøgt at fjerne den med papir et utal af gange. Den bliver på, jeg kan simpelthen ikke fjerne den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer