Sign in to follow this  
Followers 0
Guest trinestougaard

Har i nogle gode råd ?

6 posts in this topic

Hejsa!

Da jeg købte min brudekjole, der er elfenbensfarvet, fortalte sælgeren mig at den person der skal føre mig op ad gulvet samt min kommende mand ikke må klæde sig i hvid skjorte, kun elfenbensfarvet, og at puden ringbæreren skal gå med også skal være i elfenbensfarvet, fordi min kjole vil se beskidt ud hvis hvid står op ad. Jeg har så et problem nu...og det er hvor jeg lige finder duge i elfenbensfarve?Er der nogle der ved det?Vil ikke ofre for mange penge på duge, så jeg vil ikke købe metervare i fx stof 2000...Nogle gode råd?

0

Annonce ♥

Vi lejer duge og servietter ved en serviceudlejning (sammen med nogle andre ting). Her har de mange farver - og den mest almindelige er elfenben! Det koster selvfølgelig lidt, men er billigere end selv at købe og sy, og så skal man jo bare aflevere dem beskidte igen - dejligt.

Prøv at gå til en lokal service (eller telt-) udlejning; de har GARANTERET den farve!

Carina

0

Annonce ♥

I Stof & Stil kan man købe ubleget bomuldslærred for 12,- pr. meter, MEN så skal man også købe en hel rulle med 30 meter... = 360 kr.

Det er godt nok ikke elfenbensfarvet, men er heller ikke hvidt. det giver et lidt "råt"/rustikt look, synes jeg...

0