Cilotteløg

Charlotte & Michael 1. Juni 2013

40 indlæg i dette emne

Charlotte & Michael"s bryllup d. 1. Juni 2013

Vågnede ret tidligt lørdag morgen, stod op og fik en kop kaffe....havde en dejlig følelse i hele kroppen! Skulle være ved frisøren kl. 08.00 hvor der var afsat et par timer til at få sat hår og lagt makeup.

Fik lige pakket en lille taske og drog afsted med mit smukke headpiece, som Miss Lena havde lavet til mig. Nyssede lige Michael farvel med lidt sommerfugle i maven. Ingen stress...men kunne først ikke finde en p-plads lige i nærheden af frisøren, så måtte holde lidt derfra og så virkede parkometeret ikke....nå galoperede afsted til næste automat og fik sat en billet i ruden og så i rask galop til frisøren. Pulsen ned og fik sat mig i stolen til to timers ren forkælelse... Hov nu regnede det pludselig....arrrrgggh det skulle det jo ikke gøre!! Havde ikke taget en paraply med fra bilen...typisk. Men heldigvis holdt det op og solen skinnende fra en skyfri himmel resten af dagen her i Aalborg :0)

Hjem og i kjolen...vores bryllupsbil og chauffør holdt allerede derhjemme...Michael var kommet i hans tøj og så så fin ud. Jeg hoppede hurtigt i kjolen og nåede lige at få min øreringe i også...Champagnen blev taget ud og lagt i køletaske og de hjemmebagte kransekager puttet i en kurv. Michael smuttede ind efter min brudebuket (blomsterhandleren ligger lige nedenfor, hvor vi bor) og så afsted mod rådhuset...

Billeder følger....

post-63391-0-98758000-1370454305_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så blev det tid til at træde ind i byrådssalen og til selve vielsen. Jeg var spændt på hvor "hurtigt" en borgerlig vielse ville tá' men blev positivt overrasket. Alle vore gæster plus nogle kollegaer var med inde og overvære vielsen og vores "Ja" til hinanden... Byrådsmedlemmet Renè der var bemyndiget til at vie os, tog sig rigtig god tid. Han holdt en rigtig sød tale og vore to vidner blev sat i to stole... Der var plads til sjov og alvor ...så dejlig en stemning!

post-63391-0-28820800-1370455711_thumb.j

post-63391-0-57508000-1370455760_thumb.j

post-63391-0-35892700-1370455782_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer